At komme hjem kl 7??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hehe jeg har lige ringet og vækket min mand fordi han var i byen igår, han er stadig fuld

Der skal være plads til at de kan more sig Den plads vil vi jo også gerne have...

Men ja, jeg var også blevet stiktosset hvis Anders var kommet væltende ind og havde vækket Silas og jeg så skulle stå måske en time tidligere op end jeg ellers ville hvis han fik lov at sove

hehe ja det er det jeg mener.. Man vil jo helst ikk stå tidligere op hvis man kan blive fri.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

hehe ja det er det jeg mener.. Man vil jo helst ikk stå tidligere op hvis man kan blive fri.. hehe

Nej for satan! Man skal sgu nyde når de små sover

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nej for satan! Man skal sgu nyde når de små sover

hehe nemlig.. 

Anmeld

12. januar 2013

annecatrine88

Uhh kender din følelse.. Sådan har min kæreste også været i nat.. Han gik kl 1, da vores datter skulle puttes igen og sagde at han kun var væk en halv time.. Han kom så hjem i morges kl 6.30.. Stik sur blev jeg, da det ikke er første gang han gør det.. Men men så ignorer jeg ham bare dagen efter, så han fatter det og hygger med vores datter..

Jeg gider ikke længere gå og være ked af det eller stik sur.. min datter skal have en glad mor.. Og de skal jo også have lov til at more sig uden os, det behøver de bare ikke at vide.. hehe.. Min kæreste må gerne have lov til lige at gå og svede lidt over det.. hehe..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.