At komme hjem kl 7??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger og drenge.

Det er sån at min mand og jeg samt vores barn var til spisning hjemme hos et vennepar igår og kl blir så omkring 1 om natten da vi hygger os , så jeg vælger at tage hjem med vores barn og min mand spørger om det er okey han bliver der og det siger jeg self ja til da dem vi er hos bor lige ved siden af. 

Jeg er så hjemme og går i seng og vågner så kl 7:00 og min mand er så ikke hjemme endnu så jeg begynder og blive ret sur og sender en sms til ham om hvor fanden han er henne og ca 20 min efter kommer han vældtene ind af døren og larmer og så ringer hans telefon og det vækker vores barn..   Så jeg blir stik tosset.. Ved sku ikk rigtig om jeg synes det er iorden eller ej?

Hvordan ville i reagere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

MetteS81

Hmm, den er lidt svær...jeg ville nok også blive skide sur lige i øjeblikket...men når det så er sagt, så synes jeg det er ok at han har været ude længe. I havde, som jeg forstår, ikke aftalt et tidspunkt han skulle komme hjem på, og når festen først er igang så tænker man ikke så meget på tiden...det er selvfølgelig ikke så sjovt for dig der så højst sansynligt står for det hele derhjemme idag, da manden har tømmermænd og sover dagen væk...men det kan så være at han gør det godt igen og hjælper til senere. Det håber jeg da! 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Hmm, den er lidt svær...jeg ville nok også blive skide sur lige i øjeblikket...men når det så er sagt, så synes jeg det er ok at han har været ude længe. I havde, som jeg forstår, ikke aftalt et tidspunkt han skulle komme hjem på, og når festen først er igang så tænker man ikke så meget på tiden...det er selvfølgelig ikke så sjovt for dig der så højst sansynligt står for det hele derhjemme idag, da manden har tømmermænd og sover dagen væk...men det kan så være at han gør det godt igen og hjælper til senere. Det håber jeg da! 

hehe du har ret.. tak fordi du gjorde min morgen god igen..  

Anmeld

12. januar 2013

Nessie

MetteS81 skriver:

Præcis. Manden har jo bare haft det sjovt, og så længe det ikke er hver weekend det er sådan, så fred være med den ene gang

Anmeld

12. januar 2013

Janni.

Ud fra hvad du skriver, så har i jo ikke aftalt hvornår han skulle komme hjem, så er det vel okay. For mit vedkommende vil jeg synes det var okay. Synes det er fedt at min kæreste kan more sig uden mig.

Når det så er sagt, så er det selvfølgelig ret uheldigt at han vækker jeres barn. Men tvivler på at det var med vilje.

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Præcis. Manden har jo bare haft det sjovt, og så længe det ikke er hver weekend det er sådan, så fred være med den ene gang

Det er sket nogle gange før men self ikk så tit.. 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Ud fra hvad du skriver, så har i jo ikke aftalt hvornår han skulle komme hjem, så er det vel okay. For mit vedkommende vil jeg synes det var okay. Synes det er fedt at min kæreste kan more sig uden mig.

Når det så er sagt, så er det selvfølgelig ret uheldigt at han vækker jeres barn. Men tvivler på at det var med vilje.

Ja du har ret.. Tak 

Anmeld

12. januar 2013

Dixen89

Et eneste jeg ville kunne hidse mig op over var fordi han vækker barnet.

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Dutten89 skriver:

Et eneste jeg ville kunne hidse mig op over var fordi han vækker barnet.

Ja det er også det jeg var sur over.. 

Anmeld

12. januar 2013

Muhmi

Hehe jeg har lige ringet og vækket min mand fordi han var i byen igår, han er stadig fuld

Der skal være plads til at de kan more sig Den plads vil vi jo også gerne have...

Men ja, jeg var også blevet stiktosset hvis Anders var kommet væltende ind og havde vækket Silas og jeg så skulle stå måske en time tidligere op end jeg ellers ville hvis han fik lov at sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.