Virksomhed praktik .. Hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

K&S

Monski skriver:

Hmm jeg må lige finde min kontrakt frem og se hvad der står der.
For det er da slet ikke i orden

Det er bestemt ikke i orden - har du fået noget info om, hvor længe du skal være der? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Monski skriver:

Det undrede mig også lidt at min sagsbehandler ligepludselig blev rigtig dårlig til at ringe tilbage osv. Jeg må hellere ringe til kommunen sol det første på mandag !!

Ja, det synes jeg bestemt også du skal gøre Og så må du lige give os en opdatering

/ Taco78 

Anmeld

11. januar 2013

Nettemor

Hvis du har en kontrakt fra arbejdspladsen er det nok løntilskud. For ellers får man bare en jobplan. Gjorde jeg i hvert fald. Du kan muligvis se det allerede nu på 'din side' på jobnet.dk

Anmeld

16. januar 2013

K&S

Monski skriver:

Det undrede mig også lidt at min sagsbehandler ligepludselig blev rigtig dårlig til at ringe tilbage osv. Jeg må hellere ringe til kommunen sol det første på mandag !!

Hvad fandt du ud af? 

Anmeld

16. januar 2013

serinasmor

Monski skriver:

Jeg har været i praktik i 10 måneder nu og hørte her forleden dag at man kun må være det i 6 måneder og derefter skal det være løntilskud.
Er der nogle af jer der ved om det er rigtigt? Er jeg så blevet snydt de sidste 4 måneder?

er du nyuddannet og under 30 ? for så gælder 4 ugers reglen nemlig ikke for dig

Anmeld

16. januar 2013

MortilElias2010

serinasmor skriver:

er du nyuddannet og under 30 ? for så gælder 4 ugers reglen nemlig ikke for dig

TS er 20 år læste jeg lige på hendes profil, så det kan være det er det  Håber jeg godt nok. Det er bare ikke nemt at komme sig ovenpå svigt uanset grund. 

Anmeld

17. januar 2013

Monski

K&S skriver:

Hvad fandt du ud af? 

Fik langt om længe fat i dem og det er grundet ar jeg er i praktik mens jeg er i udredning for min sygdom. Når det er sådan så kan jeg i princippet være i praktik så længe som jeg får lov til uden at det skal være med løntilskud.
Det eneste der er, er at jeg er berettiget til 1 måneds fri inden der er gået et år. Og dét glæder jeg mig til!

Anmeld

17. januar 2013

kirsti

Monski skriver:

Jeg har været i praktik i 10 måneder nu og hørte her forleden dag at man kun må være det i 6 måneder og derefter skal det være løntilskud.
Er der nogle af jer der ved om det er rigtigt? Er jeg så blevet snydt de sidste 4 måneder?

Snakker vi på dp el kh?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.