Jeg synes du skal rette henvendelse til kommunen hvor du bor, og få oplyst, om det er korrekt, at en institution kan stille sådanne krav.
At dit barn har været renligt, da det kommer derned, og efter det er kommet derned, så kører det ikke så godt. Der er jo stress-faktorer, der spiller ind, manglende tid og opsyn med børnene på en anden måde, end hos os derhjemme.
Du kunne jo også overveje, når du ikke er tilfreds med den nuværende institution, om du overhovedet vil have at dit barn går dernede.
Jeg har fået tvangsfjernet mit barn hos en dagplejemor, som var så ligeglad, at hun til sidst endte med at blive fyret. Men jeg tog også konfrontationen med hende først, før jeg gik til den øverste ledelse.
Jeg meddelte hende det også efterfølgende selv, at jeg havde klaget og fået ham fjernet fra hende, hvilket hun blev meget overrasket over, da det jo havde været nemmere blot at lade som ingenting, hente barnet og så aldrig komme der mere, men det er ikke min stil.
Der skal være ren røv at trutte i - også for barnet. Det er ikke okay, at man ikke kan overskue at hjælpe barnet med at forblive renlig, og du kan jo indledningsvis bede dem om at føre dagbog over toiletbesøgene, så de kan dokumentere, at de overholder toiletbesøgene for dit barn på en tilfredsstillende måde.
Anmeld