Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: Herlig update! Skønne billeder! Flot du har tabt dig!!
Herlig update!
Skønne billeder! Flot du har tabt dig!!
Taaak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: ... Når jo slet ikke at komme herind Anyway .. Det går rigtig godt ! Har to glade unger hele tiden , og det er jo dejligt Oscar trives i stor stil , elsker sin lillebror , og snakker HELE tiden Noel trives .. Er 63 cm. og vejer 8 kilo så det jo godt nok .. Han er glad . Også for mad Daniel og jeg trives også Jeg har tabt mig , og det er skøøønt .. Mit tøj er for stort til mig nu HÆHÆ Vi skal holde barnedåb om en uge , og alt er faktisk klar , vil bare gerne ha det overstået nu !! Lige en lille opdatering fra os . Håber i har det rigtig godt alle sammen Lige lidt billeder fra tiden der går
... Når jo slet ikke at komme herind
Anyway .. Det går rigtig godt ! Har to glade unger hele tiden , og det er jo dejligt
Oscar trives i stor stil , elsker sin lillebror , og snakker HELE tiden
Noel trives .. Er 63 cm. og vejer 8 kilo så det jo godt nok .. Han er glad . Også for mad
Daniel og jeg trives også Jeg har tabt mig , og det er skøøønt .. Mit tøj er for stort til mig nu HÆHÆ
Vi skal holde barnedåb om en uge , og alt er faktisk klar , vil bare gerne ha det overstået nu !! Lige en lille opdatering fra os .
Håber i har det rigtig godt alle sammen
Lige lidt billeder fra tiden der går
Kunne godt forestille mig der er noget at se til med 2 små børn
Dejlig update - og skønne billeder du har lagt ind
Babymor2010 skriver: Kunne godt forestille mig der er noget at se til med 2 små børn Dejlig update - og skønne billeder du har lagt ind
Tak søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128