Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... Når jo slet ikke at komme herind
Anyway .. Det går rigtig godt ! Har to glade unger hele tiden , og det er jo dejligt
Oscar trives i stor stil , elsker sin lillebror , og snakker HELE tiden
Noel trives .. Er 63 cm. og vejer 8 kilo så det jo godt nok .. Han er glad . Også for mad
Daniel og jeg trives også Jeg har tabt mig , og det er skøøønt .. Mit tøj er for stort til mig nu HÆHÆ
Vi skal holde barnedåb om en uge , og alt er faktisk klar , vil bare gerne ha det overstået nu !! Lige en lille opdatering fra os .
Håber i har det rigtig godt alle sammen
Lige lidt billeder fra tiden der går
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: ... Når jo slet ikke at komme herind Anyway .. Det går rigtig godt ! Har to glade unger hele tiden , og det er jo dejligt Oscar trives i stor stil , elsker sin lillebror , og snakker HELE tiden Noel trives .. Er 63 cm. og vejer 8 kilo så det jo godt nok .. Han er glad . Også for mad Daniel og jeg trives også Jeg har tabt mig , og det er skøøønt .. Mit tøj er for stort til mig nu HÆHÆ Vi skal holde barnedåb om en uge , og alt er faktisk klar , vil bare gerne ha det overstået nu !! Lige en lille opdatering fra os . Håber i har det rigtig godt alle sammen Lige lidt billeder fra tiden der går
Lyder dejligt Skønne billeder
AnnL skriver: Lyder dejligt Skønne billeder
Det er rigtig dejligt
Tak
Herlig update!
Skønne billeder! Flot du har tabt dig!!
Ditte_Marie skriver: Dine sønner er for lækre!Og hvor ser du godt ud! Håber at jeg kommer til at de bare halvt så godt ud efter min 2. Graviditet..
Dine sønner er for lækre!Og hvor ser du godt ud! Håber at jeg kommer til at de bare halvt så godt ud efter min 2. Graviditet..
Taak smukke !
Selvf gør du da det
_-Kathrine-_ skriver: For dælan hvor ser du bare godt ud!! Og dine børn er jo som altid rigtig skønne!!!
For dælan hvor ser du bare godt ud!! Og dine børn er jo som altid rigtig skønne!!!
Tusind tak og tak
Tulle28 skriver: Skøn update Og du ser så fin ud!
Skøn update Og du ser så fin ud!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128