Flyverdragt med enkelt eller dobbelt lynlås foran? (3 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

Tulle28

Min datter er 2,9 år og har en med en enkelt lynlås - den kan hun uden problemer selv få på og lyne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Lone Jakobsen

min yngste er 3½ og har en med enkelt lynlås. det fungere helt fint, og han kan sagtens selv få den af og på

Anmeld

11. januar 2013

Clisolka

K&S skriver:

Halløjsa

Jeg kigger på flyverdragt til Anton til næste vinter, men sidder og kommer i tvivl om, hvorvidt det stadig skal være med dobbelt lynlås (en i hver side) eller om jeg kan købe en med enkelt lynlås (i midten) - Anton fylder 3 år til august

Hvad ville I vælge? - Skriv gerne fordele/ulemper

I år har jeg en af hver, og jeg kan se min datter på 2 klarer det meget bedre med den enkelte lynlås, så det går jeg også efter igen til efteråret 

Anmeld

11. januar 2013

Nemesis

Enkelt! Sara er lige blevet 3 år og har flyverdragt med dobbelt lynlås (samme som sidste år) Det har været noget bøvl og fra på mandag har hun en anden med, med en enkelt lynlås kun.

Problemet har bare været at hun er i en str. 92 flyverdragt og de er oftest med 2 lynlåse.

:-) Sisse

Anmeld

11. januar 2013

Moma

Halløjsa

Jeg kigger på flyverdragt til Anton til næste vinter, men sidder og kommer i tvivl om, hvorvidt det stadig skal være med dobbelt lynlås (en i hver side) eller om jeg kan købe en med enkelt lynlås (i midten) - Anton fylder 3 år til august

Vi er rigtigt glade for vores med dobbelt lynlås. Det er første år, vores søn selv skal komme i flyverdragten i bhv, og det er bare så meget lettere for ham at komme i den.

Anmeld

11. januar 2013

Moma

Ariel skriver:

Min datter havde en med enkel sidste vinter, den havde hun problemer med. I år har hun så dobbel igen og det går strygende. Problemet lå ikke i at lyne den op, hverken den enkle eller dobbel, men simpelhen at få den på, da den enkle ikke kunne åbnes nok, til hun selv kunne trække den op. (Hun bliver 4 år, om 1,5 mdr)

Lige præcis! Det er det med at komme ned i den. 

Anmeld

11. januar 2013

bøllen

Jeg har skrevet dobbelt. Vi har molo regnbue iår med dobbelt og den er lidt nemmere for dem at komme i syntes jeg. Min dreng er 3 år. Mæste år har vi købt med enkelt lynlås, men det er fordi molo s kun går til og med 98 med dobbelt lynlås.

Jeg har ikke fortrudt den med dobbelt og ville nok til hver en tid vælge den til de små.

Anmeld

11. januar 2013

2babygirls

K&S skriver:

Halløjsa

min datter er 2 år og har med dobbelt.
Den kan åbnes mere og hun har ingen problemer med at lyne to lynlås op!

Anmeld

11. januar 2013

MinNoah

enkelt! Jeg arbejder i børnehave med mange 3-årige - og dem der har dobbelt lynlås har svært ved selv at få dem på! Og det er træls hele tiden at skulle vente på en voksen når man kan gøre det meget nemmere for ens barn og give dem en med en enkel lynlås med

Anmeld

11. januar 2013

L&V

Helt klart enkelt.. Arbejder i børnehave og dem med to er et mareridt uden lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.