Flyverdragt med enkelt eller dobbelt lynlås foran? (3 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken flyverdragt til 3-årig?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.734 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

K&S

Halløjsa

Jeg kigger på flyverdragt til Anton til næste vinter, men sidder og kommer i tvivl om, hvorvidt det stadig skal være med dobbelt lynlås (en i hver side) eller om jeg kan købe en med enkelt lynlås (i midten) - Anton fylder 3 år til august

Hvad ville I vælge? - Skriv gerne fordele/ulemper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

MorDk

Jeg har stemt enkelt. Ville vælge dobblet til børn fra 0-1½år.

Anmeld

10. januar 2013

Mussen2

Min datter er 3 1/2 år hun har denne sæson en lynlås. Jeg tror det er langt det nemmeste for dem, kun at skal lyne en op

Anmeld

10. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nu er jeg i praktik i en børnehave. Vi har nogle få treårige. De har alle flyverdragt med én lynlås. Det er nemmere for dem, selv at lyne.

Anmeld

10. januar 2013

Malthe2010

Jeg har stemt blank! For vi har en af hver nu, og jeg er lige glade for begge 2, kan ikke sige for eller imod, men HVIS jeg skal vælge siger jeg dobbelt :-) ps. Min søn er 2 år.

Anmeld

10. januar 2013

Klumpe-dumpe

Min datter havde en med enkel sidste vinter, den havde hun problemer med. I år har hun så dobbel igen og det går strygende. Problemet lå ikke i at lyne den op, hverken den enkle eller dobbel, men simpelhen at få den på, da den enkle ikke kunne åbnes nok, til hun selv kunne trække den op. (Hun bliver 4 år, om 1,5 mdr)

Anmeld

10. januar 2013

morethanperfect

Oscar har en i år med enkelt lynlås og det får han også næste år ..

Besværligt hvis han skal til at låne to op ..

Anmeld

10. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min datter på 3 havde både sidste år og i år en med enkelt lynlås, og hun har aldrig haft problemer med selv at tage den på eller lyne den 

Anmeld

10. januar 2013

K&S

Tusind tak for svar, piger...!

Anmeld

11. januar 2013

Brams

K&S skriver:

Halløjsa

Jeg kigger på flyverdragt til Anton til næste vinter, men sidder og kommer i tvivl om, hvorvidt det stadig skal være med dobbelt lynlås (en i hver side) eller om jeg kan købe en med enkelt lynlås (i midten) - Anton fylder 3 år til august

Hvad ville I vælge? - Skriv gerne fordele/ulemper

Jeg ville vælge en dobbelt, da det er langt nemmere for børnene at komme ned i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.