http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/01/10/125016.htm
Ja anede ikke engang hvad jeg skulle bruge som overskrift til denne artikel - så jeg brugte artiklens
Er så forarget.
Jeg hænger mig lige i 2 ting fra artiklen, for den dame har da virkelig ikke styr på sine sager
Det strider imod naturen at leve med én forælder
Hvad gør man hvis man så mister en forælder? Min far døde da jeg var 7 år - skal jeg tvinge min mor til at få en ny? Ja vi havde det hårdt, der var megen sorg og det hele blev en stor omvæltning? Men, wow hvor er det da naivt. Så min mor har simpelthen ikke været god nok og har ikke selv kunne give den tryghed vi har haft brug for
? (vi havde det hårdt pga af min fars død, hvis noget kunne hjælpe så ville da nok at vi skulle have snakket mere om det istedet for at fortrænger det - fordi det kom der da slet ikke noget ud af, tværtimod)
Og skal folk blive sammen når de ikke kan sammen? Man skal da ikke tvinge folk til at være sammen hvis de ikke har lyst, det tror jeg da slet ikke på at gavner barnet. Så kan den ene forælder være utro imens den anden skal finde sig i det - så kan de bare tage en tur til terapi (det betaler staten) og så er det hele ok? Ej det ville jeg da aldrig finde mig i - der er jo nogle voksne der er så snot dumme og misbruge den ide så. undskyld....
Det strider imod naturen at flytte hjemmefra inden man er 18?
Det bedste jeg nogensinde har gjort er at flytte hjemmefra inden jeg var 18 år, det oprettede den gode balance i vores familie og jeg er nu perlevenner med både min mor og min søster - før kunne vi ikke udstå hinanden. Naturligt eller ej, så vil jeg da hellere have et godt forhold til min familie end at vi skal gå og være sure og tvære.
Undskyld mit udbrud
Noget er nok lidt sort/hvidt så lad nu være med at overanalysere det hele.
Nå jamen, hvad syntes i om at være naturlige/unaturlige i familien?
Anmeld