Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tynen skriver:Jeg blev sådan en WOW! da jeg så det.. Selvom jeg ikke havde købt et, følte jeg mig en smule snydt..Det ser så godt og normalt stort ud på billederne.Tror faktisk kun det er beregnet til en nyfødt og så måske til de er en 3 mdr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mebach skriver:Hvad mener du med at hun SKULLE have penge tilbage, hun går der stadig!
Tynen skriver:Lars klager nu ikke..
Stumpen skriver:Jo jo, men 1400 for et badekar?? Så kan den vi har til 149 -eller hvad vi nu gav for den i 2006 godt stå og fylde lidt ekstra
Tynen skriver:Det er da lige om lidt, din elg Det er da alligevel underligt med de plukveer (Eller mangel på samme)Måske du er en af de der heldige der slet ikke mærker dem?! Trine - Off 2 bed..
Mebach skriver:Nej, han siger godt nok du har fået (store) jader pga. graviditeten.
Hov hov der er en der er skarp i aften.. Bliver man det af at afl. sin bac??
Stumpen skriver: Hov hov der er en der er skarp i aften.. Bliver man det af at afl. sin bac??
Tynen skriver:Don´t do it!De har fået dem i Babysam (Ikke at jeg hovedet har været derover i weekenden og bruge de penge jeg ikke måtte på ting jeg ikke anede jeg manglede... ) og jeg har aldrig set så lille et badekar før.De der 2 børn de har stoppet i det på billederne rundt omkring må have dværgvækst.. Ellers forstår jeg i hvert fald ikke hvordan de har fået proppet dem deri
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128