TYNEN -de dersens badekar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Stumpen

..du bestilte.. Har du fået dem hjem?? I så fald, hvordan er siderne?? Er du tilfreds??

Vi skal jo flytte her om 14 dage og overvejer nemlig at bestille en, når babyen ikke skal holdes længere=når det stativ ikke er nødvendigt længere... For vi komme rtil et noget mindre badeværelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Tynen

Don´t do it!

De har fået dem i Babysam (Ikke at jeg hovedet har været derover i weekenden og bruge de penge jeg ikke måtte på ting jeg ikke anede jeg manglede...    ) og jeg har aldrig set så lille et badekar før.

De der 2 børn de har stoppet i det på billederne rundt omkring må have dværgvækst.. Ellers forstår jeg i hvert fald ikke hvordan de har fået proppet dem deri

Anmeld

15. juni 2009

Stumpen

Øv, ideen var jo ellers genial altså...

Nå har du også fået forbud mod at købe mere?? Her går jeg næsten og håber på at det er en dreng der popper ud, for så er jeg NØD til at købe nyt tøj, for tvivler på at kæresten går med til at jeg stopper knægten i lyserødt

Anmeld

15. juni 2009

Diana...

Tynen skriver:

Don´t do it!

De har fået dem i Babysam (Ikke at jeg hovedet har været derover i weekenden og bruge de penge jeg ikke måtte på ting jeg ikke anede jeg manglede...   ) og jeg har aldrig set så lille et badekar før.

De der 2 børn de har stoppet i det på billederne rundt omkring må have dværgvækst.. Ellers forstår jeg i hvert fald ikke hvordan de har fået proppet dem deri

Nej jeg har os kikket på det mega lille er det... 

Anmeld

15. juni 2009

Tynen

Ja, jeg har desværre fået forbud..
Det er altså ikke for sjovt at være sygemeldt men med shoppetrangen i orden

Nu er det dælme også snart du skal have den unge ud (39+6 iflg. mine beregninger)..
Det bliver spændende at se hvad det bliver

Anmeld

15. juni 2009

Tynen

Diana... skriver:

Nej jeg har os kikket på det mega lille er det... 

Jeg blev sådan en WOW! da jeg så det..
Selvom jeg ikke havde købt et, følte jeg mig en smule snydt..
Det ser så godt og normalt stort ud på billederne.

Tror faktisk kun det er beregnet til en nyfødt og så måske til de er en 3 mdr.

Anmeld

15. juni 2009

haps

Stumpen skriver:

..du bestilte.. Har du fået dem hjem?? I så fald, hvordan er siderne?? Er du tilfreds??

Vi skal jo flytte her om 14 dage og overvejer nemlig at bestille en, når babyen ikke skal holdes længere=når det stativ ikke er nødvendigt længere... For vi komme rtil et noget mindre badeværelse...

Man kan få nogen som er større men samme folde princip som i BabySam - har set dem i en butik i Århus - kan desværre ikke lige huske mærket - men de koster 1400 kr - så det er oss lige en pris for et badekar.. Men som ekspedienten sagde, så kan far også være i det

Anmeld

15. juni 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Ja, jeg har desværre fået forbud..
Det er altså ikke for sjovt at være sygemeldt men med shoppetrangen i orden

Nu er det dælme også snart du skal have den unge ud (39+6 iflg. mine beregninger)..
Det bliver spændende at se hvad det bliver

Du skal da vist være gflad for at folkeskolen var gratis ellers skulle du da vist have dine skolepenge tilbage.. For jeg er "kun" 38+3 henne

Men har ingen plukveer til at modne og den står ikke fast, så jeg venter den først i uge 42 -men så kan vi jo også nå at flytte inden  

Men alligevel undre det mig lidt, for i dag gjorde jeg seriøs hovedrengøring i soveværelset og på stumpens værelse, men ikk en eneste plukve stødte jeg på i kampens hede....

Anmeld

15. juni 2009

Stumpen

haps skriver:

Man kan få nogen som er større men samme folde princip som i BabySam - har set dem i en butik i Århus - kan desværre ikke lige huske mærket - men de koster 1400 kr - så det er oss lige en pris for et badekar.. Men som ekspedienten sagde, så kan far også være i det

Jo jo, men 1400 for et badekar?? Så kan den vi har til 149 -eller hvad vi nu gav for den i 2006 godt stå og fylde lidt ekstra

Anmeld

15. juni 2009

Rasmine

Stumpen skriver:

Du skal da vist være gflad for at folkeskolen var gratis ellers skulle du da vist have dine skolepenge tilbage.. For jeg er "kun" 38+3 henne

Men har ingen plukveer til at modne og den står ikke fast, så jeg venter den først i uge 42 -men så kan vi jo også nå at flytte inden  

Men alligevel undre det mig lidt, for i dag gjorde jeg seriøs hovedrengøring i soveværelset og på stumpens værelse, men ikk en eneste plukve stødte jeg på i kampens hede....

Hvad mener du med at hun SKULLE have penge tilbage, hun går der stadig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.