Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tynen skriver:Don´t do it!De har fået dem i Babysam (Ikke at jeg hovedet har været derover i weekenden og bruge de penge jeg ikke måtte på ting jeg ikke anede jeg manglede... ) og jeg har aldrig set så lille et badekar før.De der 2 børn de har stoppet i det på billederne rundt omkring må have dværgvækst.. Ellers forstår jeg i hvert fald ikke hvordan de har fået proppet dem deri
Diana... skriver:Nej jeg har os kikket på det mega lille er det...
Stumpen skriver:..du bestilte.. Har du fået dem hjem?? I så fald, hvordan er siderne?? Er du tilfreds??Vi skal jo flytte her om 14 dage og overvejer nemlig at bestille en, når babyen ikke skal holdes længere=når det stativ ikke er nødvendigt længere... For vi komme rtil et noget mindre badeværelse...
Tynen skriver:Ja, jeg har desværre fået forbud..Det er altså ikke for sjovt at være sygemeldt men med shoppetrangen i orden Nu er det dælme også snart du skal have den unge ud (39+6 iflg. mine beregninger).. Det bliver spændende at se hvad det bliver
haps skriver:Man kan få nogen som er større men samme folde princip som i BabySam - har set dem i en butik i Århus - kan desværre ikke lige huske mærket - men de koster 1400 kr - så det er oss lige en pris for et badekar.. Men som ekspedienten sagde, så kan far også være i det
Stumpen skriver:Du skal da vist være gflad for at folkeskolen var gratis ellers skulle du da vist have dine skolepenge tilbage.. For jeg er "kun" 38+3 henne Men har ingen plukveer til at modne og den står ikke fast, så jeg venter den først i uge 42 -men så kan vi jo også nå at flytte inden Men alligevel undre det mig lidt, for i dag gjorde jeg seriøs hovedrengøring i soveværelset og på stumpens værelse, men ikk en eneste plukve stødte jeg på i kampens hede....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128