Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg er  gravid i uge 10. Jeg har besluttet jeg vil have en abort. Jeg har det så svært ved det og er meget ked af det. Jeg har fået en tid til forundersøgelse på onsdag hvor jeg er 10+5. Får formentlig en tid til abort fredag ugen efter. Der er jeg 12+0. Jeg er simpelthen helt slået ud. Jeg har ringet derop, men der er ikke noget at gøre. Jeg er ked af det hele tiden har ingen energi. Jeg er studerende, men kan ikke gå i skole, for så har jeg ikke overskuddet til mine skønne børn når jeg kommer hjem. Hold nu op hvor er det svært... Er så ked...

En  skal du ha!

Og det er dig og KUN dig, der kan se hvad du kan overskue og stå til ansvar for.

Jeg selv er ikke specielt fan af aborter, men jeg er bestemt heller ikke fan at bringe børn til verden man hverken har tid eller overskud til - det er ikke dem der har valgt livet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

dorthemus

Puha blir helt trist på dine vegne Jeg kan sagtens forstå hvorfor du vælger abort, det kan ikke være helt nemt med fire børn og et studie ved siden af.
Hvor er far i det her?
Jeg kan dog ikke lade være med at få den tanke at du ikke er helt afklaret med din beslutning. Dels er du imod abort og dels har du ikke haft mange dage at beslutte dig i fordi du er så langt henne.. Kan godt blive bange for, at du kommer til at fortryde det bagefter.

Håber det allerbedste for dig

Anmeld

10. januar 2013

Monski

Hvis du føler det er det rigtige, så ER det, det rigtige!!
Du skal 100% kun gøre hvad du føler for og selv om du skal tænke tilbage på det, så kan du altid tænke at det var det rigtige valg dengang.

Jeg håber du kommer ovenpå igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.