Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er  gravid i uge 10. Jeg har besluttet jeg vil have en abort. Jeg har det så svært ved det og er meget ked af det. Jeg har fået en tid til forundersøgelse på onsdag hvor jeg er 10+5. Får formentlig en tid til abort fredag ugen efter. Der er jeg 12+0. Jeg er simpelthen helt slået ud. Jeg har ringet derop, men der er ikke noget at gøre. Jeg er ked af det hele tiden har ingen energi. Jeg er studerende, men kan ikke gå i skole, for så har jeg ikke overskuddet til mine skønne børn når jeg kommer hjem. Hold nu op hvor er det svært... Er så ked...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Loa

Har du først opdaget din graviditet nu?

Jeg ved jeg nok ikke er den rigtige til at skrive da jeg er dybt imod abort, især så sendt i forløbet.....

Håber du er helt sikker på din beslutning og kommer godt igennem det hele.....

Anmeld

10. januar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg er  gravid i uge 10. Jeg har besluttet jeg vil have en abort. Jeg har det så svært ved det og er meget ked af det. Jeg har fået en tid til forundersøgelse på onsdag hvor jeg er 10+5. Får formentlig en tid til abort fredag ugen efter. Der er jeg 12+0. Jeg er simpelthen helt slået ud. Jeg har ringet derop, men der er ikke noget at gøre. Jeg er ked af det hele tiden har ingen energi. Jeg er studerende, men kan ikke gå i skole, for så har jeg ikke overskuddet til mine skønne børn når jeg kommer hjem. Hold nu op hvor er det svært... Er så ked...

Vil bare gi et

Anmeld

10. januar 2013

Carina:-)

Loa skriver:

Har du først opdaget din graviditet nu?

Jeg ved jeg nok ikke er den rigtige til at skrive da jeg er dybt imod abort, især så sendt i forløbet.....

Håber du er helt sikker på din beslutning og kommer godt igennem det hele.....

Den her hopper jeg med på.

Tænker du skal være sikker,for ellers tænker jeg du kan knække på det.

Og ja det er voldsomt når du er så tæt på grænsen som du er ...

Anmeld

10. januar 2013

MorDk

10. januar 2013

Frk.Nissen

10. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er selv imod abort. Men der er mange ting der spiller ind. Er bla ikke berettiget til barselsdagpenge, det er barn nr. 5, jeg ville så gerne nyde mine børn nu. Jeg er meget selv, så længere henne i livet er jeg bange for nogen af dem bliver glemt...

Jeg opdagede jeg var gravid nytårsaftens morgen. Min læge kom først fra ferie mandagen efter. Derfor har jeg først fået en tid nu. Jeg synes det er så sent, og jeg har det så dårligt over det i forvejen. Jeg har ringet derop, men der er ikke noget at gøre

Anmeld

10. januar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min veninde var lige så langt henne som dig da hun fik en abort. Det er nu 2 år siden og hun græder stadig når hun kommer til at tænke på at han/ hun ville blive 2 år idag. Hun kom aldrig over det. Håber du tænker dig godt over dine valg. Jeg er sikker på at du nok skal klare dig med babyen selv om du ikke kommer til at få barselsdagpenge. Held og lykke 

Anmeld

10. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg er selv imod abort. Men der er mange ting der spiller ind. Er bla ikke berettiget til barselsdagpenge, det er barn nr. 5, jeg ville så gerne nyde mine børn nu. Jeg er meget selv, så længere henne i livet er jeg bange for nogen af dem bliver glemt...

Jeg opdagede jeg var gravid nytårsaftens morgen. Min læge kom først fra ferie mandagen efter. Derfor har jeg først fået en tid nu. Jeg synes det er så sent, og jeg har det så dårligt over det i forvejen. Jeg har ringet derop, men der er ikke noget at gøre

Kan godt forstå du også tænker på de økonomiske aspekter. For det kan da ikke være nemt med 4 børn og samtidig være studerende. Og selvfølgelig have tid til sine børn.

Tænk godt over det og gør hvad der føles rigtigt for dig og for din familie

Anmeld

10. januar 2013

wamse

Sender dig et kæmpe kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.