Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er  gravid i uge 10. Jeg har besluttet jeg vil have en abort. Jeg har det så svært ved det og er meget ked af det. Jeg har fået en tid til forundersøgelse på onsdag hvor jeg er 10+5. Får formentlig en tid til abort fredag ugen efter. Der er jeg 12+0. Jeg er simpelthen helt slået ud. Jeg har ringet derop, men der er ikke noget at gøre. Jeg er ked af det hele tiden har ingen energi. Jeg er studerende, men kan ikke gå i skole, for så har jeg ikke overskuddet til mine skønne børn når jeg kommer hjem. Hold nu op hvor er det svært... Er så ked...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Loa

Har du først opdaget din graviditet nu?

Jeg ved jeg nok ikke er den rigtige til at skrive da jeg er dybt imod abort, især så sendt i forløbet.....

Håber du er helt sikker på din beslutning og kommer godt igennem det hele.....

Anmeld

10. januar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg er  gravid i uge 10. Jeg har besluttet jeg vil have en abort. Jeg har det så svært ved det og er meget ked af det. Jeg har fået en tid til forundersøgelse på onsdag hvor jeg er 10+5. Får formentlig en tid til abort fredag ugen efter. Der er jeg 12+0. Jeg er simpelthen helt slået ud. Jeg har ringet derop, men der er ikke noget at gøre. Jeg er ked af det hele tiden har ingen energi. Jeg er studerende, men kan ikke gå i skole, for så har jeg ikke overskuddet til mine skønne børn når jeg kommer hjem. Hold nu op hvor er det svært... Er så ked...

Vil bare gi et

Anmeld

10. januar 2013

Carina:-)

Loa skriver:

Har du først opdaget din graviditet nu?

Jeg ved jeg nok ikke er den rigtige til at skrive da jeg er dybt imod abort, især så sendt i forløbet.....

Håber du er helt sikker på din beslutning og kommer godt igennem det hele.....

Den her hopper jeg med på.