LilleChelle skriver:
Hvordan får i tid til to små børn ?
Jeg føler ikke jeg laver andet end at aktivere, made, skifte osv. med baby. Så jeg kan slet ikke lige se hvordan man skal få tid til den store også.
Fortæl mig ...
Man vænner sig til de mest fantastiske ting 
Vores størte forandring var at få det første barn (vi var 25), men for hvert barn der lægges til, kan vi simpelthen ikke huske, hvad vi fik dagene til at gå med inden den kom. Ok, det lyder som vi har et bjerg af børn. Det har vi dog ikke, men vi venter nr. 4 til august. Til den tid er den ældste stadig 5, men tæt på 6. Der er nemlig hhv 21, 23 og (bliver) 26 måneder mellem vores børn.
Min mand er tømrer og jeg er gymnasielærer. Vi arbejder begge fuld tid. Derudover er jeg børneklubleder og jeg synger også ca en gang om ugen. Min mand har (heldigvis) ikke noget udenfor arbejdstid udover venner
Vi er så heldige at have venner, der er meget forstående overfor ALT. De har nemlig også flere børn, alt fra 2-4 og er også på alder med os (30).
Jeg vil bare sige, at du behøver ikke at bekymre dig. Jeg ved, du kommer til at gøre det alligevel, men jeg vil bare fortælle, at det kommer til at gå - uanser hvordan det går, så gør det det bare. Det kan føles hårdt, mens man står midt i en situation, men man reloader hver aften og er klar igen næste dag.
Jeg tror den største gave man kan give sine børn er en stærk familie og søskende.
Jeg kan ikke fortælle dig, hvordan man finder tiden, men jeg kan forsikre dig, at det gør man. Det kan være at man så tager tiden fra andre ting, men det er midlertidigt