2 små børn - hvordan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

LilleChelle

Hvordan får i tid til to små børn ?

Jeg føler ikke jeg laver andet end at aktivere, made, skifte osv. med baby. Så jeg kan slet ikke lige se hvordan man skal få tid til den store også. 

Fortæl mig ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvor gamle er de?

Anmeld

10. januar 2013

LilleChelle

mor:) skriver:

Hvor gamle er de?

Jeg har ikke to børn endnu Så det er bare et undringsspørgsmål fordi vi gerne vil have en mere om et lille års tid - så der er 2 år mellem dem  

Anmeld

10. januar 2013

Tulle28

Det gør man bare Når den lille sover eller ligger på legetæppet, leger jeg med den store og ellers kan man jo godt læse bog, lægge puslespil, tegne og lignende med en baby på armen Skal der skiftes ble eller bades, prøver jeg at få den store til at hjæpe mig og gider hun ikke det, futter hun rundt og leger lidt selv. jeg har altid tænkt som dig, men nu, hvor der er to børn, ja, så går det egentlig ret meget af sig selv

Anmeld

10. januar 2013

LilleChelle

Tulle28 skriver:

Det gør man bare Når den lille sover eller ligger på legetæppet, leger jeg med den store og ellers kan man jo godt læse bog, lægge puslespil, tegne og lignende med en baby på armen Skal der skiftes ble eller bades, prøver jeg at få den store til at hjæpe mig og gider hun ikke det, futter hun rundt og leger lidt selv. jeg har altid tænkt som dig, men nu, hvor der er to børn, ja, så går det egentlig ret meget af sig selv

Lyder bare som om man skal vænne sig til det

Og ja, man gør det nok bare når det er - men er man ikke bange for at overse den store ?

Anmeld

10. januar 2013

LR85

Fra nul til halvandet er der sindsygt meget arbejde med dem. De kan ikke helt så meget selv, men alligevel lidt. De skal hjælpes til alt og man er hele tiden på. 

derfra vender det, så spiser de selv, kan hente ting, forstår alt hva du siger og du forstår mere og mere. 

Jeg har en på 7 måneder og en på snart 3 år. Og ham på 3, er jo vildt god til a hjælpe mig, aktivere sig selv, spise, rydde op, hjælpe med a tage tøj af og på og lign. 

Synes tiden går dejligt med sådan to rollinger. Og jeg er endda alene 70 % af tiden. 

Anmeld

10. januar 2013

Ka+Ma=Be

LilleChelle skriver:

Hvordan får i tid til to små børn ?

Jeg føler ikke jeg laver andet end at aktivere, made, skifte osv. med baby. Så jeg kan slet ikke lige se hvordan man skal få tid til den store også. 

Fortæl mig ... 

Hvis du gerne vil have 2 år imellem, går den største jo i vuggestue/dagpleje!  

Men ellers kan jeg ikke oplyse så satans meget, da jeg også kun har et barn  

Anmeld

10. januar 2013

Carina:-)

Det vigtigste man husker med omkring 2 år imellem er at den "store" altså stadig er lille.

H*n har også et kæmpe behov for sine forældre-så det handler om at være der -så må man klare det praktiske og huset når de sover.

Jeg har selv 2 år imellem 2 af mine,og det var da hårdt men også dejligt.

Og så synes jeg personligt at man skal passe på med at lade den "store" bo i vuggestuen,bare fordi man ikke lige kan overskue at have begge 2 alene .

Det ser jeg lidt for tit i vennekredsen,at der bliver brugt lige lovlig meget tid i inst....Når der kommer en mindre søskende

Og det er vel ikke  meningen med at få børn 

Anmeld

10. januar 2013

Koen.

Tulle28 skriver:

Præcis

Anmeld

10. januar 2013

Koen.

Carina:-) skriver:

Det vigtigste man husker med omkring 2 år imellem er at den "store" altså stadig er lille.

H*n har også et kæmpe behov for sine forældre-så det handler om at være der -så må man klare det praktiske og huset når de sover.

Jeg har selv 2 år imellem 2 af mine,og det var da hårdt men også dejligt.

Og så synes jeg personligt at man skal passe på med at lade den "store" bo i vuggestuen,bare fordi man ikke lige kan overskue at have begge 2 alene .

Det ser jeg lidt for tit i vennekredsen,at der bliver brugt lige lovlig meget tid i inst....Når der kommer en mindre søskende

Og det er vel ikke  meningen med at få børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.