Pessimisten skriver:
Ej, hvor trosset at man skal aflevere sædprøver igen!!???
jeg er gulvet gennemtjekket, så jeg fejler ikke noget. første test sagde nedsat kvalitet hos manden. næste prøve får vi svar på i næste uge forhåbentligt.
men bliver godt nok lidt træt at det hele, hos vi IGEN skal vente tre måneder på endnu flere sædprøver 
Jeg tuniform umiddelbart at jeg 'bare' skal insemineres, med mindre hans sædkvalitet selvfølgelig er helt skidt. Med det satser vi ikke på at den er 

Det er for at sikre, at man får den rette behandling 
Hvis manden f.eks. lige har haft feber, kan det påvirke sædkvaliteten, og det tager 3 mdr. at "prooducere" en ny portion, så for at få et reelt billede, skal man så aflevere igen efter 3 mdr.
Jeg fejler heldigvis heller ikke noget, men mandens sædkvalitet var så dårlig, at vi skulle i ICSI med det samme, der var ikke grund til at prøve andet.
Jeg må desværre sige, at I nok skal forvente en del ventetid. Ikke bare på behandling, men der er bare generelt hele tiden noget at vente på, når man er i behandling
Det er desværre en del af det, og det kan være temmelig frustrerende.
Held og lykke med mandens prøve, håber den er god nok til at I kan nøjes med insemination 

Anmeld