(august) skriver:
Fra lægenshenvisning til behandling afhænger det også af hvilke forundersøgelser man skal til for at finde ud af hvilken type behandling der skal til og så også hvilket hospital og deres optagelses prosedurer. Vi var/er tilknyttet Riget og de optager 3 gange om året og kun et bestemt antal par (kan ikke huske hvormange). Så det kommer jo helt an på om man er heldig eller ej.
Vi kom i udredning i jan. '08 fik vist nok en henvisning i juli og kom til intromøde i august med opstart i sep, da der lige var en plads tilbage eller skulle vi have ventet til jan.
Det lyder da omstændigt med Rigets procedure.
Jeg ved slet ikke hvilken behandling vi skal igennem. Jeg er blevet udredt og det hele skulle gerne fungere på mig. Det er mandens sædkvalitet der ikke er i top.
Puha - jeg håber virkelig ikke der kommer til at gå halve år før vi kan komme i gang. Jeg har allerede været i gang med undersøgelser osv i forbindelse med fertilitetesudredningen siden efteråret, hvor jeg blev henvist til en gynækolog, der nu har henvist mig videre til Hvidovre. jeg ville blev ked, hvis det hele så bare skulle gå i stå nu 
Anmeld