hvor meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

mpr

Bøllemyr skriver:

Er det seriøst rigtigt?
Min eks overnattet i ny og næ får at have mere tid sammen med vores søn eller får at aflaste mig. Derfor har han et par småting stående her.

Så vidt jeg har hørt så må han heller ikke give noget til husholdningen af hverken det ene eller det anede ej heller give mad..? Ved ikke om det er rigtig eller forkert men det er hvad jeg har hørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Doffie

Chel1992 skriver:

Så vidt jeg har hørt så må han heller ikke give noget til husholdningen af hverken det ene eller det anede ej heller give mad..? Ved ikke om det er rigtig eller forkert men det er hvad jeg har hørt

Det er korrekt, han må ikke bidrage med hverken penge eller mad.

Anmeld

10. januar 2013

isabellasmor

Bøllemyr skriver:

Seriøst?
Fængsel?
Hmm, det er skræmmende.

Ja fængsel. Det er strafbart at stå som enlig hvis man ikke er enlig , hvis man modtager ekstra ydelser for det vel og mærke, og hvis de mener man lyver, så er det socialt bedrageri du bliver dømt for... Det er mange års fængsel i værste fald .. 

Anmeld

10. januar 2013

isabellasmor

Chel1992 skriver:

Det er rigtigt, hvis han bidrager med noget økonomisk, stort som småt, så er det sammenblanding af økonomi, og så er man ikke enlig.

Anmeld

10. januar 2013

Pige2009

sandramor skriver:

Jeg sys den er lidt svær den der... For min kommune siger at der ikke er nogen decideret regler meeeeen det er der så alligevel for fik af en anden at vide at en evt kæreste ikke må overnatte mere end max! 3 gange om ugen og han må INGENTING ha liggende af hans private ting i dit hjem! Nogengange kan det i sig selv være nok... At de finder noget tøj, sko eller andet...... Så er det ligemeget om han kun har været der en gang om ugen.....

Men et helt præcist svar kan jeg vidst ikke give dig.....

Ja, et er så vanvittigt! 

Anmeld

10. januar 2013

2721

Chel1992 skriver:

Det er jo for langt ude. Min veninde handler da nogen fange for mig på vej her hen
Latterlige regler, der er jo ingen andre end mig der betaler regninger, mad osv. Jeg har min søn fuldtid, da vi har valgt samvær forgår her hos os.

Anmeld

10. januar 2013

2721

isabellasmor skriver:

Ja fængsel. Det er strafbart at stå som enlig hvis man ikke er enlig , hvis man modtager ekstra ydelser for det vel og mærke, og hvis de mener man lyver, så er det socialt bedrageri du bliver dømt for... Det er mange års fængsel i værste fald .. 

Nu bor jeg jo alene 65km fra ham, betaler alt selv så jeg er enlig. Vi har bare valgt en alternativ form for samvær.

Anmeld

10. januar 2013

isabellasmor

Bøllemyr skriver:

Nu bor jeg jo alene 65km fra ham, betaler alt selv så jeg er enlig. Vi har bare valgt en alternativ form for samvær.

Jeg sætter slet ikke spørgsmåls tegn til hvorvidt du er enlig eller ej. Tror skam på hvad du siger  

forklare bare at du er ikke enlig i kommunernes øjne hvis du har en eks overnattende , har hans ting stående, eller har sammenblanding af jeres økonomi, altså hvis han betaler noget for dig, lægger ud for noget, hvad det nu kunne være. 

De er ligeglade med hvad i kalder det, i deres øjne er du bare ikke enlig... 

har selv en veninde der er blevet meldt for socialt bedrageri på baggrund af sådanne ting, og har været med hende til alle møderne på kommunen som støtte for hende. Og på trods af 3 møder indtil videre, så har de stadig øjne på hende/dem. 

Anmeld

10. januar 2013

2721

isabellasmor skriver:

Jeg sætter slet ikke spørgsmåls tegn til hvorvidt du er enlig eller ej. Tror skam på hvad du siger  

forklare bare at du er ikke enlig i kommunernes øjne hvis du har en eks overnattende , har hans ting stående, eller har sammenblanding af jeres økonomi, altså hvis han betaler noget for dig, lægger ud for noget, hvad det nu kunne være. 

De er ligeglade med hvad i kalder det, i deres øjne er du bare ikke enlig... 

har selv en veninde der er blevet meldt for socialt bedrageri på baggrund af sådanne ting, og har været med hende til alle møderne på kommunen som støtte for hende. Og på trods af 3 møder indtil videre, så har de stadig øjne på hende/dem. 

Det ved jeg godt. Er bare lidt harm over det er sådan

Anmeld

10. januar 2013

isabellasmor

Bøllemyr skriver:

Det ved jeg godt. Er bare lidt harm over det er sådan

Ja det er forfærdeligt synes jeg  Især hvis man bliver beskyldt hvis der ikke er hold i det.. Det er vildt at sådan "kriminalitet" bliver slået så meget mere hårdt ned på end kriminelitet med mennesker mod mennesker ... Men det er en helt anden snak, synes bare det er ærgeligt vores samfund er skruet sådan sammen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.