hvor meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej kloge piger .
Hvis man bor alene og får tilskud som enlig hvor meget besøg må man så have af andre mænd .
Ved der er meget skarpe regler .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

sandramor

Jeg sys den er lidt svær den der... For min kommune siger at der ikke er nogen decideret regler meeeeen det er der så alligevel for fik af en anden at vide at en evt kæreste ikke må overnatte mere end max! 3 gange om ugen og han må INGENTING ha liggende af hans private ting i dit hjem! Nogengange kan det i sig selv være nok... At de finder noget tøj, sko eller andet...... Så er det ligemeget om han kun har været der en gang om ugen.....

Men et helt præcist svar kan jeg vidst ikke give dig.....

Anmeld

10. januar 2013

2721

sandramor skriver:

Jeg sys den er lidt svær den der... For min kommune siger at der ikke er nogen decideret regler meeeeen det er der så alligevel for fik af en anden at vide at en evt kæreste ikke må overnatte mere end max! 3 gange om ugen og han må INGENTING ha liggende af hans private ting i dit hjem! Nogengange kan det i sig selv være nok... At de finder noget tøj, sko eller andet...... Så er det ligemeget om han kun har været der en gang om ugen.....

Men et helt præcist svar kan jeg vidst ikke give dig.....

Er det seriøst rigtigt?
Min eks overnattet i ny og næ får at have mere tid sammen med vores søn eller får at aflaste mig. Derfor har han et par småting stående her.

Anmeld

10. januar 2013

Bertris

Så vidt jeg har forstået må han f.eks. ikke have tandbørste stående, og stort set ikke noget tøj til at skifte, ja en fyr må ikke rigtig have noget som helst hos dig  

Anmeld

10. januar 2013

isabellasmor

Bøllemyr skriver:

Er det seriøst rigtigt?
Min eks overnattet i ny og næ får at have mere tid sammen med vores søn eller får at aflaste mig. Derfor har han et par småting stående her.

en af min mors bekendte blev "knaldet" på netop det du beskriver. Hendes børns far kom hver onsdag og hentede børnene fra institution og tog dem hjem til dem , lavede mad til dem og blev det sent så overnattende han . Moren arbejdede sent hver onsdag. 

Så var hun ikke enlig. Ved ikke hvad hun fik af dom eller om hun fik en dom, men kan da prøve og hører min mor om hun ved det. Det er jo flere års fængsel man kan forvente! Det er helt sygt! 

Anmeld

10. januar 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Hej kloge piger .
Hvis man bor alene og får tilskud som enlig hvor meget besøg må man så have af andre mænd .

Ved at der er stor forskel på om det er en eks, eller en "ny" kæreste. Er det en ny, er de meeeeget mere large. Er det en eks, så falder hammeren næsten med det samme... 

Anmeld

10. januar 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Hej kloge piger .

Ved at der er stor forskel på om det er en eks, eller en "ny" kæreste. Er det en ny, er de meeeeget mere large. Er det en eks, så falder hammeren næsten med det samme... 

Anmeld

10. januar 2013

Mettefpigen

isabellasmor skriver:

en af min mors bekendte blev "knaldet" på netop det du beskriver. Hendes børns far kom hver onsdag og hentede børnene fra institution og tog dem hjem til dem , lavede mad til dem og blev det sent så overnattende han . Moren arbejdede sent hver onsdag. 

Så var hun ikke enlig. Ved ikke hvad hun fik af dom eller om hun fik en dom, men kan da prøve og hører min mor om hun ved det. Det er jo flere års fængsel man kan forvente! Det er helt sygt! 

Min far blev også knaldet på det, han mistede nogle penge hver måned... mener det er et par tusinde....

Anmeld

10. januar 2013

2721

isabellasmor skriver:

Seriøst?
Fængsel?
Hmm, det er skræmmende.

Anmeld

10. januar 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar alle sammen . Det er jo helt vildt . Forståeligt de ikk må have ting .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.