Dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

Nej det er rigtigt. Må høre hvad det koster? Hvis nu træningen ikke hjælper.

Jeg får det betalt  

derfor jeg synes du skal gå til længen og høre om det er en mulighed for dig, det koster omkring 15-20 000 at få et løft  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

DitteFisk

Mine gik fra 75B til 75D i min sidste graviditet, og kom så ned på en B igen efterfølgende. De sidder ikke heeeeeeelt som de gjorde engang, men de hænger da ikke Så ja, bare man taber babyfedtet igen, så ryger patterne også

Anmeld

9. januar 2013

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Jeg får det betalt  

derfor jeg synes du skal gå til længen og høre om det er en mulighed for dig, det koster omkring 15-20 000 at få et løft  

Skal lige være færdig med at tabe mig også må forbi lægen. Mine bryster gør mig så ked af det, da jeg altid har været vant til A skål. Føler slet ikke de er mine.

Anmeld

9. januar 2013

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Mine gik fra 75B til 75D i min sidste graviditet, og kom så ned på en B igen efterfølgende. De sidder ikke heeeeeeelt som de gjorde engang, men de hænger da ikke Så ja, bare man taber babyfedtet igen, så ryger patterne også

Må virkelig igang med at tabe mig.

Anmeld

9. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

Skal lige være færdig med at tabe mig også må forbi lægen. Mine bryster gør mig så ked af det, da jeg altid har været vant til A skål. Føler slet ikke de er mine.

Har det på samme måde  

det føltes forkert når de bare pludselig vokser to størrelser  

Anmeld

12. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg er 160

Så er du da flot slank! Kan du næsten tåle at tabe dig mere?

Anmeld

12. januar 2013

Bertris

Anonym skriver:

Hey folkens

Jeg har altid været meget slank og haft faste og små former. Inden jeg blev gravid vejede jeg 48 kilo og brugte 70A i bh størrelse. Efter jeg har født og der er gået over to år vejer jeg 55 kilo og bruger 75D. Mit spørgsmål er så, om bryster kan blive mindre ved at man taber sig? Er absolut ikke glad for dem.

Altså man kan tabe sig i omkreds i bh størrelse, men ikke altid i skål
Ved min mor gik en skål op ved hvert barn hun fik, men det lyder godt nok vildt at gå fra A til D

Så tror godt du ville kunne gå ned i størrelse hvis du taber dig, ved at træne på den rigtig måde  
Jeg er en af de "uheldige" der ikke kan gå ned i skål selvom jeg træner rigtigt osv (brugte G skål inden graviditeten kender ikke min str pt)

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Så er du da flot slank! Kan du næsten tåle at tabe dig mere?

Jeg vil gerne tabe mig 5 kg og stramme op.

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

Altså man kan tabe sig i omkreds i bh størrelse, men ikke altid i skål
Ved min mor gik en skål op ved hvert barn hun fik, men det lyder godt nok vildt at gå fra A til D

Så tror godt du ville kunne gå ned i størrelse hvis du taber dig, ved at træne på den rigtig måde  
Jeg er en af de "uheldige" der ikke kan gå ned i skål selvom jeg træner rigtigt osv (brugte G skål inden graviditeten kender ikke min str pt)

Okay, det er mere som skål jeg er interesseret, altså at mine bryster bliver mindre. Det er vildt meget at gå fra a til d skål.

Anmeld

12. januar 2013

Papillon

Jeg tabte mig for nogle år siden en 10-15 kg og tabte i den sammenhæng ca. 5-10 cm over brystet (målt ved brystvorten). Så jo, det kan lade sig gøre, men det er slet ikke sikkert det er der, du vil tabe dig. Det kommer vel også an på, hvor meget der er brystvæv og hvor meget der er fedtvæv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.