Dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
26 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Anonym trådstarter

Hey folkens

Jeg har altid været meget slank og haft faste og små former. Inden jeg blev gravid vejede jeg 48 kilo og brugte 70A i bh størrelse. Efter jeg har født og der er gået over to år vejer jeg 55 kilo og bruger 75D. Mit spørgsmål er så, om bryster kan blive mindre ved at man taber sig? Er absolut ikke glad for dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Mamalou

De bliver mindre når man tager sig

Anmeld

9. januar 2013

Pige2009

Brysterne bliver også mindre, når man taber sig Hvor høj er du?

Anmeld

9. januar 2013

baby012

De bliver mindre ja  

MEN personligt skal jeg have et løft og en reduktion af mine bryster når jeg er færdig med at amme, de følger jo desværre ikke med på plads når man stopper amning :/ 

prøv at snak med en læge om dine muligheder.. Det kan jo være du kan få et løft når du har tabt dig lidt  

Anmeld

9. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Brysterne bliver også mindre, når man taber sig Hvor høj er du?

Jeg er 160

Anmeld

9. januar 2013

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

De bliver mindre ja  

MEN personligt skal jeg have et løft og en reduktion af mine bryster når jeg er færdig med at amme, de følger jo desværre ikke med på plads når man stopper amning :/ 

prøv at snak med en læge om dine muligheder.. Det kan jo være du kan få et løft når du har tabt dig lidt  

Jeg er også begyndt at træne for alvor nu og håber det hjælper også. De hænger ikke så meget, da jeg kun ammede i 1 måned. Det er størrelsen der virkelig går mig på og jeg synes det er flovt. Når jeg er i lingeri butik og skal finde bh, tror de ofte ikke på min størrelse og derfor måler mig, hvilket de bliver meget overrasket over. Synes det er flovt.

Anmeld

9. januar 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

De bliver mindre når man tager sig

Tak for svar, må igang ned at tabe mig så.

Anmeld

9. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

Jeg er også begyndt at træne for alvor nu og håber det hjælper også. De hænger ikke så meget, da jeg kun ammede i 1 måned. Det er størrelsen der virkelig går mig på og jeg synes det er flovt. Når jeg er i lingeri butik og skal finde bh, tror de ofte ikke på min størrelse og derfor måler mig, hvilket de bliver meget overrasket over. Synes det er flovt.

Nej men det jo ikke sikkert at træning kan få dem helt på plads, selvom de bliver mindre .. 

Her var træning ikke nok desværre  

så må få det løft når jeg igen har smidt baby vægten  

Anmeld

9. januar 2013

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Nej men det jo ikke sikkert at træning kan få dem helt på plads, selvom de bliver mindre .. 

Her var træning ikke nok desværre  

så må få det løft når jeg igen har smidt baby vægten  

Nej det er rigtigt. Må høre hvad det koster? Hvis nu træningen ikke hjælper.

Anmeld

9. januar 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Tak for svar, må igang ned at tabe mig så.

De kan godt komme til at hænge - sådan er det i hvert fald her, især efter jeg tabte mig sidst. Bare så du er forberedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.