Mor er stolt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

Clisolka

Muhmi skriver:

Hmm.. Mon ikke toilettræneren er god nu hvor hun har den alder hun har? Så springer man det lille led over i kæden og hun viser jo interesse for de store toiletter jo

Jo, jeg tror også det blot vil forvirre hende, nu hvor de har prøvet at sætte hende på det lille toilet i vuggestuen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Jo, jeg tror også det blot vil forvirre hende, nu hvor de har prøvet at sætte hende på det lille toilet i vuggestuen 

Bliver da super spændende om hun er med på den

Anmeld

9. januar 2013

Clisolka

Muhmi skriver:

Bliver da super spændende om hun er med på den

Jeg havde ellers forventet at jeg ville starte projekt ble-fri til foråret, men det starter vist lidt før 

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Jeg havde ellers forventet at jeg ville starte projekt ble-fri til foråret, men det starter vist lidt før 

Nå ja, men "jo før jo bedre" eller i hvert fald er det jo super at hun selv viser interesse for det, så føler man heller ikke at man pådutter dem noget

Anmeld

9. januar 2013

Clisolka

Muhmi skriver:

Nå ja, men "jo før jo bedre" eller i hvert fald er det jo super at hun selv viser interesse for det, så føler man heller ikke at man pådutter dem noget

Hun har i et stykke tid nu sat sig på sin dukkes potte herhjemme når hun har været med mor ude og tisse  Men hun er ikke helt klar endnu, for hun bliver ulykkelig, hvis hun ikke har ble på 

Anmeld

9. januar 2013

lilledittemor

Muhmi skriver:

Igen, igen, igen!

Ej men Silas har her til aften lige skidt på potte for første gang... Jeg kan simpelthen ikke få armene ned over hvor dygtig han er... Jeg synes det er SÅ flot at min lille dreng bare gerne vil og virkelig viser interesse for den potte, så det kan jo godt være at som vores dp-mor siger at vi har en blefri dreng til efteråret/start sommer... Det ville jo bare være så super dejligt ikke at skulle have to blebørn Men alligevel så tager vi det helt og holdent i hans tempo, ingen stress og ingen ærgelige miner hvis han ikke laver på potten, tværdigmod, så får han masser af ros for at han bare viser interessen for at skulle komme af med tingene selv...

Jamen, mor er jo så stolt

Åh hvor er han dygtig
Det er SÅ dejligt når de viser at de selv vil - og når de så kan.. så danser moderen jo som regel rundt af glæde

Kan godt forstå at du er stolt!

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Åh hvor er han dygtig
Det er SÅ dejligt når de viser at de selv vil - og når de så kan.. så danser moderen jo som regel rundt af glæde

Kan godt forstå at du er stolt!

Præcis... Føler mig lidt som den dansende baby  

og den her  og den her 

Anmeld

9. januar 2013

lilledittemor

Muhmi skriver:

Præcis... Føler mig lidt som den dansende baby  

og den her  og den her 

HAHA

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Ditte_Marie skriver:

HAHA

Og også den her egentlig  og så de her tre 

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Hun har i et stykke tid nu sat sig på sin dukkes potte herhjemme når hun har været med mor ude og tisse  Men hun er ikke helt klar endnu, for hun bliver ulykkelig, hvis hun ikke har ble på 

Jeg kunne også godt forestille mig at der er en smule tryghed i at have bleen på stadig, for selvom Silas gerne vil rende nøgen rundt altid, så tror jeg ikke han ville synes det var rart ikke at have den på... Eller det ved jeg sgu egentlig ikke om han ville... Han har altid stået et eller andet sted og tisset når han har rendt rundt uden ble... Eller ikke altid, men han synes det er super sjovt at stå og se på at han tisser hehe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.