Mor er stolt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
32 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Muhmi

Igen, igen, igen!

Ej men Silas har her til aften lige skidt på potte for første gang... Jeg kan simpelthen ikke få armene ned over hvor dygtig han er... Jeg synes det er SÅ flot at min lille dreng bare gerne vil og virkelig viser interesse for den potte, så det kan jo godt være at som vores dp-mor siger at vi har en blefri dreng til efteråret/start sommer... Det ville jo bare være så super dejligt ikke at skulle have to blebørn Men alligevel så tager vi det helt og holdent i hans tempo, ingen stress og ingen ærgelige miner hvis han ikke laver på potten, tværdigmod, så får han masser af ros for at han bare viser interessen for at skulle komme af med tingene selv...

Jamen, mor er jo så stolt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Dinsen

9. januar 2013

Dot D

Det er bare så stort, når de viser den selvvalgte interesse. Jeg håber, han fortsætter i samme retning, det vil gøre det meget nemmere for jer, når den lille ny kommer.

Jeg har dog hørt, om enkelte børn der får "tilbagefald", når der kommer en lillebror/søster, men så må I jo bare anerkende ham i det, HVIS det skulle ske

Sej dreng

Anmeld

9. januar 2013

B&J

JUBIIII ej hvor er han super dygtig ej hvor er det dejligt især når de selv vil, vi er også så stolte her hjemme de sidste uges tid har daniel sagt ja til 2 gang om dagen om han vil med ud og tisse og det vil han så vi håber der kommer flere ture der ud og man kan se på ham han bliver så stolt når han har tisset det er så sødt

Anmeld

9. januar 2013

MyLove E

Fedt:-):-):-) Ja det kunne være skønt med kun et ble barn af gangen:-)

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Dot D skriver:

Det er bare så stort, når de viser den selvvalgte interesse. Jeg håber, han fortsætter i samme retning, det vil gøre det meget nemmere for jer, når den lille ny kommer.

Jeg har dog hørt, om enkelte børn der får "tilbagefald", når der kommer en lillebror/søster, men så må I jo bare anerkende ham i det, HVIS det skulle ske

Sej dreng

Orv ja, det har jeg da egentlig slet ikke tænkt på...  Det kunne jo sagtens ske, det var faktisk rigtig dejligt lige at blive advaret om det.. Men vi må jo tage det som det kommer og så ellers bare sige at det i forvejen er tidligt at han viser så stor interesse for potten, så det må man tage med

Men ja tak, jeg synes også han er VIRKELIG super sej

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Dinsen skriver:

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

JUBIIII ej hvor er han super dygtig ej hvor er det dejligt især når de selv vil, vi er også så stolte her hjemme de sidste uges tid har daniel sagt ja til 2 gang om dagen om han vil med ud og tisse og det vil han så vi håber der kommer flere ture der ud og man kan se på ham han bliver så stolt når han har tisset det er så sødt

Det er nemlig Så dejligt at han selv vil.. Vi spørger ham altid her om aftenen om han vil ud og tisse når han får skiftet ble inden sengetid og der svarer han enten ja eller nej og jamen hvis han siger nej, fint så får han en ny ble på og hvis han svarer ja, jamen så tager vi en tur på potten... Jeg sytes jo det var så vildt dengang da vi bare for sjov satte potten ind i stuen for sørste gang, jamen der vidste han bare at han skulle sidde på den.. Det var helt vildt

Jamen det er jo det, de bliver bare SÅ super stolte og står og klapper af dem selv... Nuuurh så SØDT!! 

Anmeld

9. januar 2013

Dot D

Muhmi skriver:

Orv ja, det har jeg da egentlig slet ikke tænkt på...  Det kunne jo sagtens ske, det var faktisk rigtig dejligt lige at blive advaret om det.. Men vi må jo tage det som det kommer og så ellers bare sige at det i forvejen er tidligt at han viser så stor interesse for potten, så det må man tage med

Men ja tak, jeg synes også han er VIRKELIG super sej

Det er han i hvert fald - og det giver seje forældre

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Tauf skriver:

Fedt:-):-):-) Ja det kunne være skønt med kun et ble barn af gangen:-)

DET kunne det nemlig... Ikke fordi vi vil presse på til at han får bleen af, men det er jo så super at han selv viser interessen for at gøre andre steder end i bleen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.