Bord pynt til barnedåb dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Moar2011

Har ikk lige noget billede af det på telefonen ..

Vi kørte i lime grøn ..

Hvid dug, med lime grøn mønstret bord løber..
Udhulet grønne æbler som fyrfads holder og de stod på et fire kantet spejl og så en tynd række sten ned af løberen som os var grønne
Høj vase med to hvide roser i ..

RIGTIG flot - lige som det sku være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

AnthonsMor

LilleLene skriver:

gjorde jeg selv

De er virkelig flotte, elsker når det er så enkelt!

Anmeld

31. januar 2013

AnthonsMor

MariaKyedDK skriver:

hej ved egentlig ikke hvor gammelt dette indlæg er, men jeg vil selv gøre det med sutterne som du har gjort, men hvor har du købt dem henne, så alle kunne blive med forskellige navne ???

Nu svarer jeg lige, for jeg ved hvor man kan få dem

Du kan få dem på www.navnesutten.dk og på trendsales er der også nogen der sælger dem, der skal du bare skrive "navnesut" i søgefeltet, også kommer der et par stykker frem

Jeg har selv overvejet den idé, men jeg skal bruge grønne, og det synes jeg ikke jeg kan finde

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

Vi havde blå blomster dekorationer, små blå rangler og sutter (købt i min mors kollegas hobby forretning), små babyer (kan ikke huske hvor vi købte dem) og så lavede vores svigermor de smukkeste servietter.

Min mor lavede også nogle rigtigt søde bordkort.

Anmeld

31. januar 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Skal holde barnedåb for min søn... Kan ikke finde ud af hvad og hvor jeg skal købe bordpynt, hvor gjorde du og har du nogle billeder jeg må se? Så jeg kan få nogle ideer :-)

Min søn blev døbt i Feb 2012 og der var sne og rigtig vinter, så selvfølgelig skulle han have et vinter tema og anderledes end hvad man normalt gør

og det er min aller første hjemmebagte/lavet lagkage og der var intet tilbage da vi var færdige

og pengviner er pga min søn var helt vild med en pengvin han havde så selvfølgelig skulle det også med 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2013

MariaKyedDK

Martsbaby skriver:

Nu svarer jeg lige, for jeg ved hvor man kan få dem

Du kan få dem på www.navnesutten.dk og på trendsales er der også nogen der sælger dem, der skal du bare skrive "navnesut" i søgefeltet, også kommer der et par stykker frem

Jeg har selv overvejet den idé, men jeg skal bruge grønne, og det synes jeg ikke jeg kan finde

Ja ved nemlig det med navnesutten, har købt derinde mange gange, men man kan kun købe 3, 6 stk, men det er med det samme navn og det bliver jo ret dyrt ...

Anmeld

31. januar 2013

AnthonsMor

MariaKyedDK skriver:

Ja ved nemlig det med navnesutten, har købt derinde mange gange, men man kan kun købe 3, 6 stk, men det er med det samme navn og det bliver jo ret dyrt ...

Nå ja det er rigtigt.. Men jeg kan lige finde linket til dem på trendsales til dig

Anmeld

31. januar 2013

AnthonsMor

MariaKyedDK skriver:

http://www.trendsales.dk/listings/babynova-navnesutter-bland-selv-navne-og-farver-15-sstk-for-250-kr/19775125?forum=308&road=my_items

Der er i hvert fald nogen.. Jeg ved ikke, om man kan få en med hvert sit navn, eller om det også er i pakker, men prøv at spørge

Anmeld

31. januar 2013

Chili

Anonym skriver:

Skal holde barnedåb for min søn... Kan ikke finde ud af hvad og hvor jeg skal købe bordpynt, hvor gjorde du og har du nogle billeder jeg må se? Så jeg kan få nogle ideer :-)

Sådan så vores ud
Vi havde foldet små skjorter af servietter, og lavet slips som bordkort

Også havde vi købt 2 læredder som folk fik lov at male/skrive på som gæstebog De blev rigtig flotte faktisk!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2013

MariaKyedDK

Martsbaby skriver:

http://www.trendsales.dk/listings/babynova-navnesutter-bland-selv-navne-og-farver-15-sstk-for-250-kr/19775125?forum=308&road=my_items

Der er i hvert fald nogen.. Jeg ved ikke, om man kan få en med hvert sit navn, eller om det også er i pakker, men prøv at spørge

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.