Bord pynt til barnedåb dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

BabyMus

Anonym skriver:

Skal holde barnedåb for min søn... Kan ikke finde ud af hvad og hvor jeg skal købe bordpynt, hvor gjorde du og har du nogle billeder jeg må se? Så jeg kan få nogle ideer :-)

Har læst om andre herinde der har malet på sten og så lavet fod / håndaftryk af baby på stenen. Det synes jeg bare er den mest fantastiske idé, og vil jeg helt sikkert bruge hvis jeg skulle være så heldig engang at få lov at holde barnedåb. (:

Hvor du ellers lige kan købe pynt er lidt svært at sige når jeg ikke ved hvor du bor. Hvis du evt. bor når KBH, så har vi i tidens løb brugt JØKA i Hvidovre og Lyskæden i Vanløse. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

SKR

Jeg overvejer at lave glimmer sutter som pynt når vi skal holde dåb. Det vil så blive alm sutter i blå farver hvor selve sutten er dyppet i lim og glimmer.

Anmeld

9. januar 2013

tarkoflen

Min veninde købet en røvfuld af de der små bamser fra IKEA til 3 kr.... Det var ret sødt!

Det er dem her

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/6017634 1/

Anmeld

10. januar 2013

N1

Her er lidt billeder fra min søns dåb
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2013

MosterA

Her er et par billeder fra vores søns barnedåb.

Jeg kan godt lide at afspejle årstiden og da han blev døbt om efteråret blev det med grene på bordene.

Anmeld

10. januar 2013

frkanonym

N1 skriver:

Her er lidt billeder fra min søns dåb

rigtig flot bordpynt - og viiiildt lækker menu 

Anmeld

10. januar 2013

DitteFisk

Her var min søns - ret simpel og enkel borddækning. Servietterne foldet som små skjorter. 

Anmeld

10. januar 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

Skal holde barnedåb for min søn... Kan ikke finde ud af hvad og hvor jeg skal købe bordpynt, hvor gjorde du og har du nogle billeder jeg må se? Så jeg kan få nogle ideer :-)

Jeg lavede bordkort selv. Købte de blå blomster på bordet og lysene og båndet omkring lysene på www.vitro.dk. Så satte jeg selv båndet på lysene.

Blomsterne arrangerede jeg selv, købte bare de blomster jeg synes var flotte og som passede til det andet og satte dem i en vase

Håber du kan få lidt inspiration

Anmeld

10. januar 2013

Bassemor<3

Vi havde forresten lagt sådan en seddel under alles tallerkner, hvor der stod:

Jeg håber du, Anton

Lærer:
Elsker:
Griner:
Får:
Ikke er bange for:
Ignorerer:
Respekterer:
Bliver:

Kærlig Hilsen

Så skulle folk udfylde den til Anton, og så gemmer jeg dem til ham. De kan nok også come in handy til hans konfirmation

Anmeld

10. januar 2013

Mettefpigen

Sådan her så vores bord ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.