Fryseforsøg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Elgaard73

dina1980 skriver:

okay tak for dit svar, er du blevet gravid med dine fryse æg, eller venter du på svar.

Nej, desværre... Jeg gik omkuld med en ordenlig omgang influenza ca 2 dage efter ægoplægningen, så jeg tror simpelthen ikke at min krop kunne "magte" at holde fast på æggene... 

Held og lykke når du skal igang... Og hvor gør det mig ondt med din lille engel...Kram.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Viventerjer

Rosie skriver:

lyder til det er meget forskelligt hvordan det foregår...jeg får nogle tabletter er heer Progynon som jeg skal tage 1x3 dagligt fra 2. cyklusdag og indtil videre i ca 15 dage og så derefter scannes...det er for at bygge slimhinden op...derefter ved jeg ikke helt hvad jeg skal..

Det samme her !!!

Anmeld

10. januar 2013

Viventerjer

jeg har 2 æg i fryseren, og vil høre om nogen vil forklare hvad forløbet er for det?

Og så os lige om der er stor chance for de ik overlever optøgningen??

Jeg får estrofem 3 tabl. X 1 dagligt fra 2 dagen, i første cyklus efter negativ IVF forsøg og skal så skannes 2 uger efter for og se om der er en tyk nok slimhinde tilstede

Og på skive klinikken er der 80 % chance for æggende overlever opsøgningen 

Anmeld

10. januar 2013

dina1980

tusind tak, ja jeg må prøve mine forsøg her i febuar eller marts, skal lige have mit kørekort i hus, god aften til jer alle, og tak for jeres svar

Anmeld

29. januar 2013

Anitta-sofie

Ønsker jer al mulig held og lykke når i går igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.