Anonym skriver:
præcis. og han vender det jo altid om til at det er min skyld det går galt, for hvis jeg nu bare ville tro på hans løgne ville alt jo være fint.. øhm ja. 
Sådan var min x også og det blev bare værre og værre. Den eneste grund til han blev ved med at lyve, var jo at jeg tilgav ham hver gang. Så det troede han jo også jeg ville, da jeg sagde endeligt stop.
Vi nåede at være sammen lige knap 1 år og der skulle bla. en graviditet til, førend jeg kunne gå. For han var jo skide god til at manipulere og skyde mit selvværd i sænk og få mig til at føle det var mig den var gal med. Så selvom jeg ikke drømte om et liv som alenemor, var det altså ansvaret for en lille ny der endelig fik mig til at gå. Jeg havde under alle omstændigheder forladt ham, det havde bare taget længere tid, hvis ikke det havde været for min elskede datter.
Synes du skal komme væk og holde fast i din beslutning. For han vil gøre ALT for at komme ind i varmen igen. Min x fulgte efter mig i 1 måned (indtil han fandt et nyt offer). Han kunne sende 50 sms'er om dagen og ringede lige så ofte. Han sendte blomster. Skrev breve og overdængede mig med søde ord og trusler. Så når din mand har været sådan i 6 år, er det altså ifølge min overbevisning ikke noget han stopper med igen.
Anmeld