Tror i det kan reddes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Anette Quebec

helt ærligt, så tror jeg det bliver svær at rede!
hvis begge partner tror på det og vil det, skal det nok lykkes, men det lyder ikke som om han vil..
6 år med løgne, så tror jeg ikke på det stopper, desværre!

Det ville være meget bedre for dig at rede dig selv!
Og det er jeg helt sikker på du kan! 

håber inderligt at du gør hvad der er bedst for dig selv. 
nogen gange er livet bare uretfærdig og man skal være virkelig egoistisk og tænke på sig selv!

Mit bedste råd vil være at du skal tænke på dig selv og følge dit hjerte! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Muhmi

præcis. og han vender det jo altid om til at det er min skyld det går galt, for hvis jeg nu bare ville tro på hans løgne ville alt jo være fint.. øhm ja.

Sådan gjorde min eks også... Det var da MIG den var gal med! Hvorfor var jeg dog sådan en mistroisk kælling og hvorfor kunne jeg ikke bare stole på ham??

Fordi han gang på gang kom hjem, gik direkte i bad, overholdt ikke vores aftaler, alle de rygter jeg hørte omkring ham og andre tøser og til sidst, ja så gjorde han jo så en tøs gravid...

Med min mand er jeg ikke mistroisk og jeg stoler 100% på ham, for han har gjort hvad han kan for at vinde min tillid og desuden så gør han bare ikke ting som giver mig grund til ikke at stole på ham...

Og det er sådan et forhold skal være, ingen løgne og ingen mistro...

Anmeld

10. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville slet ikke prøve at redde det forhold. Jeg ville tvivle på min mands kærlighed til mig, hvis han har kunne misbruge min tillid gang på gang og været så fræk ikke at give mig noget forklaring.

Men alle forhold kan vel reddes. Det kræver bare at i begge to er helt ærlige og åbne og når i har fået talt fortiden igennem, så skal I helt lade den ligge. Så ikke noget med hele tiden, ved hvert skænderi, at tage den op igen. Og det tror jeg ikke er nemt.

Anmeld

10. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Venter en dejlig lille dreng! skriver:

helt ærligt, så tror jeg det bliver svær at rede!
hvis begge partner tror på det og vil det, skal det nok lykkes, men det lyder ikke som om han vil..
6 år med løgne, så tror jeg ikke på det stopper, desværre!

Det ville være meget bedre for dig at rede dig selv!
Og det er jeg helt sikker på du kan! 

håber inderligt at du gør hvad der er bedst for dig selv. 
nogen gange er livet bare uretfærdig og man skal være virkelig egoistisk og tænke på sig selv!

Mit bedste råd vil være at du skal tænke på dig selv og følge dit hjerte! 

enig.

Jeg tænker også. Hvis man ingen samvittighed havde i 6 år, så kommer den nok ikke lige pludselig alligevel.

Anmeld

10. januar 2013

Doffie

Muhmi skriver:

Det der mistro der og hans attitude til det? Ej... Jeg tror ikke det kan reddes og jeg tror ganske enkelt ikke det er noget der er værd at redde...

Har selv siddet i samme situation (næsten) og den ene løgn bider den anden i røven og man SLIDER sig halvt fordærvet ved at bilde sig ind at man tror på dem.... For det gør man jo ikke, man kan jo ikke stole på en fyr der lyver og bliver VED med at lyve....

Som sagt, jeg har prøvet det og det tog mig tre år at indse han var den største røv med ører der kunne gå på planeten... Men efter de tre år havde jeg så også bare fået NOK... Det går virkelig ikke når der bliver løjet for én igen og igen, man kører sig selv psykisk ned på at bilde sig ind at man tror på dem....

Anmeld

10. januar 2013

Leneur

Anonym skriver:

præcis. og han vender det jo altid om til at det er min skyld det går galt, for hvis jeg nu bare ville tro på hans løgne ville alt jo være fint.. øhm ja.

Sådan var min x også og det blev bare værre og værre. Den eneste grund til han blev ved med at lyve, var jo at jeg tilgav ham hver gang. Så det troede han jo også jeg ville, da jeg sagde endeligt stop.
Vi nåede at være sammen lige knap 1 år og der skulle bla. en graviditet til, førend jeg kunne gå. For han var jo skide god til at manipulere og skyde mit selvværd i sænk og få mig til at føle det var mig den var gal med. Så selvom jeg ikke drømte om et liv som alenemor, var det altså ansvaret for en lille ny der endelig fik mig til at gå. Jeg havde under alle omstændigheder forladt ham, det havde bare taget længere tid, hvis ikke det havde været for min elskede datter.
Synes du skal komme væk og holde fast i din beslutning. For han vil gøre ALT for at komme ind i varmen igen. Min x fulgte efter mig i 1 måned (indtil han fandt et nyt offer). Han kunne sende 50 sms'er om dagen og ringede lige så ofte. Han sendte blomster. Skrev breve og overdængede mig med søde ord og trusler. Så når din mand har været sådan i 6 år, er det altså ifølge min overbevisning ikke noget han stopper med igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.