I 6 år har jeg fundet mig i løgne, og smilet gennem mystiske ting, ladet tvivlen komme ham til gode, tilgivet og håbet på at han ville ændre sig, blive voksen, jeg har givet ham plads, for vi blev forældre meget unge og jeg ville så gerne det kunne fungere. Men nu har jeg fundet mig selv knækket, set mig selv i spejlet, og set hvad 6 år i 'feje det ind under gulvtæppet og håbe på det bedste' land det kan gøre ved en ung pige. Og det er ikke kønt.
Hver gang jeg vil ha en forklaring- f.eks hvor er du og hvorfor tar du ikke din mobil, hvorfor står der det og det på computeren eller blot hvad er de og de penge blevet brugt på? Så lader han som om han sover, eller også bliver han sur og nægter at sige noget andet 'det ved jeg ikke'.
I alle de år, er der ikke blevet taget de store hensyn til mig, i starten af vores forhold, var jeg bare 17 år, en glad og flirtende pige med mod på livet og en masse drømme. Nu er jeg igenting, jeg orker ikke gå uden for en dør og har ingen venner tilbage. Jeg er bare mor og 'den sure kone'. Sådan har det været et par år.
Men nu har jeg fået nok, jeg vil ha mit liv tilbage, men han vil redde forholdet og siger at det er tid til at snakke alt igennem, jeg vil stadig gerne ha det til at gå, vi har jo alt, børn, hus, er gift, det eneste vi ikke har, er et kærligt forhold til hinanden, der er dage hvor jeg seriøst tror jeg hader ham for det han har gjort, men jeg ved ikke hvad han har gjort for han vil jo aldrig snakke det igennem. Eller nu siger han at han vil. Men kan man redde et forhold der i 6 år blot har været en pæn facade, ham og jeg var aldrig rigtig venner først og løgnene startede med det samme næsten. Pyha. Hovedepine.
Anmeld