kamp på puslebordet.. what to do

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.458 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Sujan

Er ved at blive sindsyg..

Hver gang vi skal på puslebordet er det en kamp.. hun vender og vrider sig og er bare utilfreds. Det tager en evighed at skifte ble fordi hun bestemt ikke gider ligge stille på ryggen.. er det normalt nok?? Hun er 9 mdr. Kan man lære hende at ligge stille og hvordan..

Jeg har legetøj o.s.v. til at underholde og prøver også at gøre det sjovt. Og hjælper ind imellem. Men de fleste gange er det bare en kamp.
Gør det at jeg bliver ved at ligge hende om på ryggen, når hun vender sig og siger stille og roligt at nu skal vi skifte ble og ligge stille...

Er bare synd det skal være en kamp hver gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

anynom

Sujan skriver:

Hver gang vi skal på puslebordet er det en kamp.. hun vender og vrider sig og er bare utilfreds. Det tager en evighed at skifte ble fordi hun bestemt ikke gider ligge stille på ryggen.. er det normalt nok?? Hun er 9 mdr. Kan man lære hende at ligge stille og hvordan..

Jeg har legetøj o.s.v. til at underholde og prøver også at gøre det sjovt. Og hjælper ind imellem. Men de fleste gange er det bare en kamp.
Gør det at jeg bliver ved at ligge hende om på ryggen, når hun vender sig og siger stille og roligt at nu skal vi skifte ble og ligge stille...

Det går over! Tror vi kæmpede i to måneder, Isabel ville bestemt heller ikke ligge på ryggen. Det er bare med at få bleskiftet overstået

Anmeld

9. januar 2013

Sujan

JulieWH skriver:

Det går over! Tror vi kæmpede i to måneder, Isabel ville bestemt heller ikke ligge på ryggen. Det er bare med at få bleskiftet overstået

Dejligt at høre det går over.. for ja bleskift skal bare overståes..
Det værste er når der også skal skiftes tøj.. puha tager en evighed

Anmeld

9. januar 2013

anynom

Sujan skriver:

Dejligt at høre det går over.. for ja bleskift skal bare overståes..
Det værste er når der også skal skiftes tøj.. puha tager en evighed

Ja, præcis

Anmeld

9. januar 2013

sandramor

Åårh ja den kamp har vi også hver eneste gang.....
Melina gider absolut ikke ligge på ryggen!!!
Håber også det snart går over igen hi hi....

Anmeld

9. januar 2013

Sujan

sandramor skriver:

Åårh ja den kamp har vi også hver eneste gang.....
Melina gider absolut ikke ligge på ryggen!!!
Håber også det snart går over igen hi hi....

Er egentlig meget rart at høre jeg ikke er den eneste:-)

Anmeld

9. januar 2013

Clisolka

Sujan skriver:

Det skal nok gå over - det kommer og går i perioder her med en pige på 2 år  Lige pt. er vi inde i den igen... 

Anmeld

9. januar 2013

Koen.

Liam er snart 8 mdr og vi har samme kamp

Anmeld

9. januar 2013

lilledittemor

Sujan skriver:

Det har vi også kæmpet med længe.. Det er dog ved at blive bedre nu hvor vores datter er blevet 1 år.

Vi har også tilbudt legetøj og synger - lige lidt hjalp det. Nogle gange når det bare har været en tisseble, så har vi skiftet hende uden at ligge hende på puslebordet. Så har det som regel ikke været noget problem.

Tror kun at drt ændrer sig med tiden

Anmeld

9. januar 2013

LouiseRH

Har kæmpet de sidste 2 mdr med Isabella, hun er 9 mdr. Nu er hun begyndt på at hun vil stå op, hvilket heller ikke ligefrem er nemt for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.