hvad kan jeg lave ud af....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.466 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Leneur

Friske rødspættefileter, porrer, hvidkål, rød peber, kartofler, gulerødder og bladselleri?
Ikke sagt at ALLE tingene skal i brug men det er det jeg har.
Håber nogen har en super lækker nem opskrift.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

HeidiØ

Leneur skriver:

Friske rødspættefileter, porrer, hvidkål, rød peber, kartofler, gulerødder og bladselleri?

uuuhm sikke nogle lækre ingredienser du har liggende

Jeg har ingen decideret opskrift, men tænker man måske ku lave noget i noget staniol .. altså fisk + grønt.. og måske lidt hvidvin i

Anmeld

9. januar 2013

Stumpen

Prøv og gå ind på alletiderskogebog, der kan man "tømme køleskabet" og så kommer der forslag frem.. 

Anmeld

9. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis du har en wok kunne det også blive lækkert med fisken, rød peber, kartofler og gulerødder skåret ud og tilsat lidt vand og salt

*tilføjelse: hvis du ikke har en wok men en stor gryde så kan man også få et ok resultat ved at tilføje stegemargering til blandingen sammen med vandet *

Anmeld

9. januar 2013

betski

Leneur skriver:

Jeg ville rulle fileterne sammen og læg dem ved siden af hinandne i et fad. Hak grøntsagerne og ligge dem rundt om fileterne. Lave en karrysovs og dæk det hele til og så i ovn

Anmeld

9. januar 2013

Leneur

HeidiØ skriver:

uuuhm sikke nogle lækre ingredienser du har liggende

Jeg har ingen decideret opskrift, men tænker man måske ku lave noget i noget staniol .. altså fisk + grønt.. og måske lidt hvidvin i

Jamen, når det er projekt sund og slank, må jeg jo sørge for lidt variation.
Har faktisk skåret porrer, gulerødder og lidt kartofler i tern, så det er da nærliggende at putte det i staniol. Er det bare salt og peber jeg skal krydre med?

Anmeld

9. januar 2013

Leneur

Stumpen skriver:

Prøv og gå ind på alletiderskogebog, der kan man "tømme køleskabet" og så kommer der forslag frem.. 

Nåh ja det kunne jeg da også prøve..

Anmeld

9. januar 2013

Leneur

betski skriver:

Jeg ville rulle fileterne sammen og læg dem ved siden af hinandne i et fad. Hak grøntsagerne og ligge dem rundt om fileterne. Lave en karrysovs og dæk det hele til og så i ovn

Det lyder da vildt lækkert. Hvor lang tid i ovnen?

Anmeld

9. januar 2013

Leneur

Wampires skriver:

hvis du har en wok kunne det også blive lækkert med fisken, rød peber, kartofler og gulerødder skåret ud og tilsat lidt vand og salt

*tilføjelse: hvis du ikke har en wok men en stor gryde så kan man også få et ok resultat ved at tilføje stegemargering til blandingen sammen med vandet *

Ja det skal vel bare lige dampes og have lidt bid stadigvæk??

Anmeld

9. januar 2013

Leneur

Wampires skriver:

Ja det skal vel bare lige dampes og have lidt bid stadigvæk??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.