Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Leneur skriver: Friske rødspættefileter, porrer, hvidkål, rød peber, kartofler, gulerødder og bladselleri?Ikke sagt at ALLE tingene skal i brug men det er det jeg har.Håber nogen har en super lækker nem opskrift.
Friske rødspættefileter, porrer, hvidkål, rød peber, kartofler, gulerødder og bladselleri?Ikke sagt at ALLE tingene skal i brug men det er det jeg har.Håber nogen har en super lækker nem opskrift.
uuuhm sikke nogle lækre ingredienser du har liggende
Jeg har ingen decideret opskrift, men tænker man måske ku lave noget i noget staniol .. altså fisk + grønt.. og måske lidt hvidvin i
Prøv og gå ind på alletiderskogebog, der kan man "tømme køleskabet" og så kommer der forslag frem..
hvis du har en wok kunne det også blive lækkert med fisken, rød peber, kartofler og gulerødder skåret ud og tilsat lidt vand og salt
*tilføjelse: hvis du ikke har en wok men en stor gryde så kan man også få et ok resultat ved at tilføje stegemargering til blandingen sammen med vandet *
Jeg ville rulle fileterne sammen og læg dem ved siden af hinandne i et fad. Hak grøntsagerne og ligge dem rundt om fileterne. Lave en karrysovs og dæk det hele til og så i ovn
HeidiØ skriver: uuuhm sikke nogle lækre ingredienser du har liggende Jeg har ingen decideret opskrift, men tænker man måske ku lave noget i noget staniol .. altså fisk + grønt.. og måske lidt hvidvin i
Stumpen skriver: Prøv og gå ind på alletiderskogebog, der kan man "tømme køleskabet" og så kommer der forslag frem..
betski skriver: Jeg ville rulle fileterne sammen og læg dem ved siden af hinandne i et fad. Hak grøntsagerne og ligge dem rundt om fileterne. Lave en karrysovs og dæk det hele til og så i ovn
Wampires skriver: hvis du har en wok kunne det også blive lækkert med fisken, rød peber, kartofler og gulerødder skåret ud og tilsat lidt vand og salt *tilføjelse: hvis du ikke har en wok men en stor gryde så kan man også få et ok resultat ved at tilføje stegemargering til blandingen sammen med vandet *
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128