Hejsa
Jeg fik akupunktur op til vores andet forsøg, om det var derfor det lykkedes, det er jo ikke til at sige, men ja det lykkedes jo heldigvis

Akupunktøren gav mig følgende råd:
Undgå så vidt muligt for meget: Kaffe, alkohol, sukker, slik.
Følgende er godt for dig:
Grøn te, koriander samt æbler, pærer, og bananer.
Spis fornuftigt og sørg for højt fiberindhold i kosten (groft, grønt, brune ris) - forsøg at få de 3 farver grønsager
Hvert måltid skal indeholde protein (vegetabilsk eller animalsk) - spis gerne et æg om morgenen
Essentielle fedtsyrer (eks. Hørfrø olie)
2 liter vand om dagen
Det er vigtigt at du mindsker dit indtag af mælkeprodukter og hvedemel
Afstress (musik, yoga, meditation, osv)
Hold underlivet og fødderne varme – VIGTIGT !! Så på med en lækker uldtrusse og varme sokker

Lev dit liv som du plejer, men med moderat motion
Undgå spinning, aerobics og tunge løft
Undgå sauna, varmt karbad
Nyd dit liv: hvis du skal til fest eller være ude, spis den mad som du bliver tilbudt, og gør ikke så meget ud af det.
Vær optimist og forsøg at have det godt med dig selv!
Jeg levede ikke 100% efter det, men havde det i tankerne, og det eneste jeg var virkelig hysterisk med, var at holde mig varm på fødder og underliv! Hun sagde til mig, at det var det værste for fertiliteten, hvis man bliver kold! Og så lod jeg være med at dyrke andet motion end yoga og lod være med at cykle op af de stejle bakker! Alt i alt tog den med ro og slappede af, så meget jeg kunne i håb om, at den ro ville gøre mig godt...
Om det er de forholdsregler, der gør forskellen, er jo ikke til at sige, men jeg følte, at jeg selv gjorde noget for at forbedre vores chancer og det var jeg rigtig glad for

Rigtig meget held og lykke med jeres næste forsøg!