Bertris skriver:
Jeg er godt nok stadig gravid (30+1) men vi vil gerne holde dåben temmelig tidligt så er begyndt at kigge lidt på dåbs invitation, hvad synes i om dette?
Ønskeliste er vi heller ikke helt sikker på hvad der skal stå endnu, og billedet kommer til at være af vores lille skat. også kommer det til at være på et "papkort" der kan åbnes med en form for forside på
Farven er valgt udfra dåbskjolens underkjole som er en støvet blommefarvet silke underkjole
Uden sløjfer på den hæklede familie dåbskjole
Jeg må indrømme jeg ikke bryder mig om den af flere grunde.
- Meget brugt og fjollet tekst. En dåb handler vel ikke om at svømme rundt i døbefonten men om at blive optaget i den kristne tro (jeg er ikke specielt kristen, men bliver alligevel lidt stødt).
- Personligt synes jeg det er forældrene og ikke barnet der skal invitere, - men der er jeg nok lidt traditionel

Ligesom det er forældre der inviterer til konfirmation og børnene der inviterer til søvlbryllup etc.
- Derudover bryder jeg mig ikke om at sende ønskelisten med uopfordret. Det er ikke særlig god stil, - jeg ved dog godt det er praktisk og derfor ofte brugt, - men så ville jeg i hvert fald gøre det meget mere diskret fx på bagsiden. Lige nu er det første man ser hvad I gerne vil have af dem i inviterer.
Ovenstående er naturligvis blot min mening, - brug det hvis du har lyst og held og lykke med det hele
Anmeld