Dåbs invitation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.648 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Bertris

Jeg er godt nok stadig gravid (30+1) men vi vil gerne holde dåben temmelig tidligt så er begyndt at kigge lidt på dåbs invitation, hvad synes i om dette? 

Ønskeliste er vi heller ikke helt sikker på hvad der skal stå endnu, og billedet kommer til at være af vores lille skat. også kommer det til at være på et "papkort" der kan åbnes med en form for forside på  

Farven er valgt udfra dåbskjolens underkjole som er en støvet blommefarvet silke underkjole  

Uden sløjfer på den hæklede familie dåbskjole  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Mettefpigen

Den ser rigtig fin ud :-D min personlige så kan jeg ikk rigtig lide starten på det du skriver... Synes det lyder lidt negativt når der står at jeg ser mig nødsaget til at invitere.... Men det er bare min mening.... Men rigtig flot kort :-)

Anmeld

8. januar 2013

TumleTrine

Bertris skriver:

Jeg er godt nok stadig gravid (30+1) men vi vil gerne holde dåben temmelig tidligt så er begyndt at kigge lidt på dåbs invitation, hvad synes i om dette? 

Ønskeliste er vi heller ikke helt sikker på hvad der skal stå endnu, og billedet kommer til at være af vores lille skat. også kommer det til at være på et "papkort" der kan åbnes med en form for forside på  

Farven er valgt udfra dåbskjolens underkjole som er en støvet blommefarvet silke underkjole  

Uden sløjfer på den hæklede familie dåbskjole  

Jeg synes den er meget sjov. Men er det nogle tekster man kan finde på nettet ? for har netop modtaget en invitation med stort set den samme tekst. 

Anmeld

8. januar 2013

Bertris

Mettefpigen skriver:

Den ser rigtig fin ud :-D min personlige så kan jeg ikk rigtig lide starten på det du skriver... Synes det lyder lidt negativt når der står at jeg ser mig nødsaget til at invitere.... Men det er bare min mening.... Men rigtig flot kort :-)

Har vi også snakket om at lave om  

til noget i stil med at

"Da min mor og far synes det er tid til at jeg får et navn, ville jeg nyde at dele den store dag med min familie og venner"

Anmeld

8. januar 2013

Bertris

TumleTrine skriver:

Jeg synes den er meget sjov. Men er det nogle tekster man kan finde på nettet ? for har netop modtaget en invitation med stort set den samme tekst. 

Ja fandt teksten et sted på nettet, har lige smidt ud hvor, men synes den var lidt sjov  

Anmeld

8. januar 2013

TumleTrine

Bertris skriver:

Ja fandt teksten et sted på nettet, har lige smidt ud hvor, men synes den var lidt sjov  

Det synes jeg også. Men måske knap så sjovt hvis familien/vennerne tidligere har modtaget en med samme tekst.

Anmeld

8. januar 2013

Bertris

TumleTrine skriver:

Det synes jeg også. Men måske knap så sjovt hvis familien/vennerne tidligere har modtaget en med samme tekst.

Selvølgelig rigtig nok  
Men "standard" invitationen har alle jo fået før  

Anmeld

8. januar 2013

TumleTrine

Bertris skriver:

Selvølgelig rigtig nok  
Men "standard" invitationen har alle jo fået før  

Ja det har du da selvfølgelig ret i og sjovere end en stardard, det er den da uden tvivl, efter min mening.

Anmeld

9. januar 2013

LR85

Jeg står desværre lidt af på den der, i mine øjne, platte humor, med a svømme rundt Og det du skriver der. 

Men andre sys måske det er sjovt, så det er jo en smagssag. 

Ellers rigtig fin

Anmeld

9. januar 2013

Bertris

LR85 skriver:

Jeg står desværre lidt af på den der, i mine øjne, platte humor, med a svømme rundt Og det du skriver der. 

Men andre sys måske det er sjovt, så det er jo en smagssag. 

Ellers rigtig fin

Synes bare det er svært at skrive en indbydelse uden den lyder alt for højtidlig, så derfor snakkede vi om den her tekst, har du et andet forslag?

tager gerne imod råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.