Ad mine hænder er beskidte.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

MetteS81

Ella er også hys med beskidte fingre når hun spiser, og det samme hvis hun får sand på fingrene, sand i skoene eller sne på vanterne...til maden får hun bare en vådserviet eller også tørrer vi lige hænderne hurtigt med en, og ellers tømmer vi bare sko osv for sand. Vi har prøvet at forklare, at det ikke gør noget med lidt snavs på fx hænderne, men hun er ik meget for det....ved ik om det går over, men jeg synes det er blevet lidt bedre nu...lidt... Hun er 2 år lige straks.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Mother-love

Den lykkelige skriver:

Sådan er min datter også..  hun er også det man kalder et "særlig sensitivt barn" og de har det med at være sådan hvis der kommer noget på fingrene, i skoen osv og det er min (22 mdr) også i den grad!!! 

Okay. Isabella er dog ikke et sensitivt barn. Hun har bare altid haft det sådan og så er det levet værre med tiden.

Anmeld

8. januar 2013

Clisolka

michelledam skriver:

Okay håber det bare er en fase. For hun vil jo ikke engang selv børste sine hænder af for sand eller lign.

Jeg skal nok krydse 

Her kommer hun selv og siger til nu, hvis hun vil have vasket sine fingre 

Anmeld

8. januar 2013

Mother-love

MetteS81 skriver:

Ella er også hys med beskidte fingre når hun spiser, og det samme hvis hun får sand på fingrene, sand i skoene eller sne på vanterne...til maden får hun bare en vådserviet eller også tørrer vi lige hænderne hurtigt med en, og ellers tømmer vi bare sko osv for sand. Vi har prøvet at forklare, at det ikke gør noget med lidt snavs på fx hænderne, men hun er ik meget for det....ved ik om det går over, men jeg synes det er blevet lidt bedre nu...lidt... Hun er 2 år lige straks.  

Okay håber det bliver bedre med Isabella. For hun er helt hysterisk når det er. Hvis hun kunne ville hun bruge sin gaffel til at spise brød med. Man kan godt grine lidt af det. Men når vi sidder i aftensmaden og hun hele tiden bliver sur fordi hun får beskidte hænder ødelægger virkelig stemning ved aftenbordet

Anmeld

8. januar 2013

MetteS81

michelledam skriver:

Okay håber det bliver bedre med Isabella. For hun er helt hysterisk når det er. Hvis hun kunne ville hun bruge sin gaffel til at spise brød med. Man kan godt grine lidt af det. Men når vi sidder i aftensmaden og hun hele tiden bliver sur fordi hun får beskidte hænder ødelægger virkelig stemning ved aftenbordet

Kan godt forstå det er frustrerende  Men krydser fingre for at det vender snart! 

Anmeld

8. januar 2013

Den lykkelige

michelledam skriver:

Okay. Isabella er dog ikke et sensitivt barn. Hun har bare altid haft det sådan og så er det levet værre med tiden.

Men her blev vi trætte af det så vi gav hende et stykke papir og sagde "så må du tørre selv".. og nu gør hun det selv.. nu brokker hun ikke mere over det, men hvis der er noget på fingrene siger hun f.eks. "hoooov" og viser os det også siger hun selv "papir"... 

Anmeld

8. januar 2013

Mother-love

Den lykkelige skriver:

Men her blev vi trætte af det så vi gav hende et stykke papir og sagde "så må du tørre selv".. og nu gør hun det selv.. nu brokker hun ikke mere over det, men hvis der er noget på fingrene siger hun f.eks. "hoooov" og viser os det også siger hun selv "papir"... 

Hvor dejligt det må vi havde lært Isabella. Så kan det være vi kan få ro ved aftensmaden igen

Anmeld

8. januar 2013

Den lykkelige

michelledam skriver:

Hvor dejligt det må vi havde lært Isabella. Så kan det være vi kan få ro ved aftensmaden igen

Hi hi krydser fingre for hun lære det hurtig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.