Kyllingefilet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Miin'Baby'Mus

betski skriver:

Gode og lækre afprøvede opskrifter med kyllingefilet - gerne i fad - søges.

Gerne med link til opskrift

Kylling i Cola, mums 

http://www.nemtliv.dk/opskrift.php?id=186

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

betski

LilleNyPåVej skriver:

Kylling i Cola, mums 

http://www.nemtliv.dk/opskrift.php?id=186

Kan man mon udskifte colaen med noget andet? Ellers lyder den meget lækker.

Anmeld

8. januar 2013

Koen.

betski skriver:

Opskrift?

Du bruner kyllingefiletterne og kommer i et ildfast fad sammen med porre og stegt bacon i tern. Så laver du en sovs af 1/2 l fløde og 1 dl hvidvin, det skal bare lige op og boble et minuts tid, så hælder du det over kyllingerne og smider det en halv time i ovnen på 200grader serveres med ris, super nemt og smager SÅ godt

Anmeld

8. januar 2013

Miin'Baby'Mus

betski skriver:

Kan man mon udskifte colaen med noget andet? Ellers lyder den meget lækker.

Hm, det ved jeg ikke. Har altid brugt cola , men mener du f.eks. fanta eller sådan? Fordi det tror jeg nemt man kan så, det handler vel bare om at få noget sovs med smag hehe  

Anmeld

8. januar 2013

betski

LilleNyPåVej skriver:

Hm, det ved jeg ikke. Har altid brugt cola , men mener du f.eks. fanta eller sådan? Fordi det tror jeg nemt man kan så, det handler vel bare om at få noget sovs med smag hehe  

For mig lyder det bare ikke tiltalende med sodavand i mad

Anmeld

8. januar 2013

Miin'Baby'Mus

betski skriver:

For mig lyder det bare ikke tiltalende med sodavand i mad

Nåe, jamen der er jo ikke brus i din mad bagefter  Og det smager ikke sådan direkte af cola pga af krydderier, grøntsager og alt det andet der er i. Jeg var selv overrasket over hvor godt det var - det lyder nemlig mærkeligt med sodavand i maden hehe

Anmeld

8. januar 2013

bøllen

henh01 skriver:

kylling i cornflakes smager skide godt!

Dyp kyllingen i kernemælk og vende dem i knuste cornflakes med en smule paprika i I ovnen i 40 mins tid

Det lyder spændende , skal der væde ved eller bare som de er ?

hvad spiser I til ?

Anmeld

9. januar 2013

betski

Lærke&Liam. skriver:

Du bruner kyllingefiletterne og kommer i et ildfast fad sammen med porre og stegt bacon i tern. Så laver du en sovs af 1/2 l fløde og 1 dl hvidvin, det skal bare lige op og boble et minuts tid, så hælder du det over kyllingerne og smider det en halv time i ovnen på 200grader serveres med ris, super nemt og smager SÅ godt

Tusinde tak for din skønne opskrift. Jeg tilføjede selv lidt boullion og lidt cayennepeber og det smagte bare så godt

Anmeld

9. januar 2013

Koen.

betski skriver:

Tusinde tak for din skønne opskrift. Jeg tilføjede selv lidt boullion og lidt cayennepeber og det smagte bare så godt

Vi elsker den os, kunne ske vi skulle prøve med bouillon og Cayenne peber os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.