Kyllingefilet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

betski

Gode og lækre afprøvede opskrifter med kyllingefilet - gerne i fad - søges.

Gerne med link til opskrift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

henh01

kylling i cornflakes smager skide godt!

Dyp kyllingen i kernemælk og vende dem i knuste cornflakes med en smule paprika i I ovnen i 40 mins tid

Anmeld

8. januar 2013

Sabsy

Skær den halvvejs på langs, fyld dem med flødeost og lidt pesto, bacon rundt om i fad med hvad du vil have i, lig gerne ananas på toppen med lidt fyld i midten evt tomatpesto, 20min i ovnen på 200*.. Serveres med frisk pasta..

Husk madlavningsfløde

Anmeld

8. januar 2013

Sabsy

Bubbes skriver:

Skær den halvvejs på langs, fyld dem med flødeost og lidt pesto, bacon rundt om i fad med hvad du vil have i, lig gerne ananas på toppen med lidt fyld i midten evt tomatpesto, 20min i ovnen på 200*.. Serveres med frisk pasta..

Husk madlavningsfløde

*læg

Anmeld

8. januar 2013

tarkoflen

henh01 skriver:

Dyp kyllingen i kernemælk og vende dem i knuste cornflakes med en smule paprika i I ovnen i 40 mins tid

Den der er jeg med på, det smager mega godt sådan lidt nuggets agtigt, bare slet ikke så fed!

Hvis du ikke har kernemælk, kan æg også gøre det for bindemiddel

Anmeld

8. januar 2013

betski

henh01 skriver:

Kyllingerne bliver ikke tørre?

Hvad serverer du til?

Anmeld

8. januar 2013

tarkoflen

betski skriver:

Kyllingerne bliver ikke tørre?

Hvad serverer du til?

Jeg plejer faktisk at skære kyllingebrysterne ud i mindre stykker på størrelse med inderfileter og giver dem vel ca. 15-20 minutter alt efter størrelsen, og jeg synes slet ikke de bliver tørre.

Vi har fået ovnstegte rodfrugter og en bønnesalat til, nogle gange noget tzaziki eller noget andet dyppelse... Og hvilken som helst salat vil være god til! I sommer fik vi bulgursalat til

Anmeld

8. januar 2013

Koen.

Kylling i hvidvin

Anmeld

8. januar 2013

betski

Lærke&Liam. skriver:

Kylling i hvidvin

Opskrift?

Anmeld

8. januar 2013

betski

tarkoflen skriver:

Jeg plejer faktisk at skære kyllingebrysterne ud i mindre stykker på størrelse med inderfileter og giver dem vel ca. 15-20 minutter alt efter størrelsen, og jeg synes slet ikke de bliver tørre.

Vi har fået ovnstegte rodfrugter og en bønnesalat til, nogle gange noget tzaziki eller noget andet dyppelse... Og hvilken som helst salat vil være god til! I sommer fik vi bulgursalat til

Okay tak for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.