Hjælp mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hyr en advokat og få ham/hende til at køre sagen for dig! Jeg ved at SFV ALDRIG vil foreslå en 7/7 ordning og slet ikke med et barn på blot 2½ år!

Tror du de er villige til at ændre den til 10/4 da jeg er bekymret for min søns trivsel?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

henh01

Anonym skriver:

Tror du de er villige til at ændre den til 10/4 da jeg er bekymret for min søns trivsel?..

Ja det tror jeg for uden at skulle dømme nogen af jer så lyder det fuldsrændig hovedløst at lave en 7/7 ordning med et så lille barn! Jeg er sikker på at SFV har samme opfattelse!

Sørg for at arrangere et møde med inst hvor du kan forklarer dem om dine bekymringer, når SFV så indhenter oplysninger om barnets trivsel i inst. så vil det fremgå at du har vist bekymring og interesse for barnets tarv.

Og igen så hyr en advokat - det er svært at få ændret en aftale lavet gennem SFV - så det er med at tage alt den hjælp med man kan få første gang.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Ja det tror jeg for uden at skulle dømme nogen af jer så lyder det fuldsrændig hovedløst at lave en 7/7 ordning med et så lille barn! Jeg er sikker på at SFV har samme opfattelse!

Sørg for at arrangere et møde med inst hvor du kan forklarer dem om dine bekymringer, når SFV så indhenter oplysninger om barnets trivsel i inst. så vil det fremgå at du har vist bekymring og interesse for barnets tarv.

Og igen så hyr en advokat - det er svært at få ændret en aftale lavet gennem SFV - så det er med at tage alt den hjælp med man kan få første gang.

Jeg har snakket med advokater og de siger at jeg i først omgang skal prøve selv, da amtet ser bedre på det.. Jeg tror jeg snakker med VS idag, tager de notater eller andet til sådan et møde, altså VS..

Anmeld

8. januar 2013

Moar2011

Anonym skriver:

Siden august mdr, og det er bare gået ned af bakke..

det jo heller ikke særlig længe så ..
hmm kan godt forstå du ikke ved hvad du skal gøre mere..

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

Noneother skriver:

Nå så er du på den.

Hvis jeg var dig, så ville jeg hurtigst muligt ringe til mødrehjælpen, og forklare dem at du ved indgåelse af denne aftale, som i øvrigt slet ikke er i barnets interesse pga. af faderens manglende evne til samarbejde. -blev tvunget til at underskrive et dokument du i øvrigt ikke er i besiddelse af.

Jeg mener ikke at en underskrift foretaget under tvang er gyldig i rettens øjne, og hvis den ikke er det, så har du derfor mulighed for at tilbageholde jeres barn til en aftale om ændring af samvær er truffet, da fogeden ikke vil kunne udlevere til far uden en gyldig aftale herom.

men jeg er ikke 100% sikker. Der er de nok lidt mere med på samtlige paragraffer.

men det er 100 at jeg ikke ville sende mit barn hjem til sådan en mand, og slet ikke i det omfang. 

Helt enig!  Men få en kopi af dokumentet inden du foretager dig noget og medbring den på Mødrehjælpen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.