Hjælp mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg kender ikke mit barn mere
Faderen og jeg er blevet skilt og har nu i et halvt år kørt 7/7 med vores fælles barn på 2 1/2år.
Nu begynder jeg at opleve problemer - min eks er utilsfreds med min kæreste og at jeg i det hele taget er kommer videre.
Når jeg får mit barn siger h-n at det må ikke kunne lide min kæreste, de må bestemt ikke snakke med mormor og moster, og det er ikke noget han selv finder på da han slutter med: "fordi det siger far".
Han snakker grimt, RIGTIG grimt - f.eks siger han "forhelved, fanden og hold din kæft" spørg man ham hvem der lærer ham det siger han "far og hans kæreste" Jeg forsøger virkelig at stoppe ham i det, men så kommer han igen efter en uge fra far også er vi back to basic
Han vågner om natten og vil bare tæt mig, putte og nusse - jeg må ikke gå fra ham så begynder han at græde og siger " du må ikke gå fra mig mor"
Han bliver meget nemt sur også må man ikke kigge på ham eller snakke til ham.

Har været i amtet og bedt om tid til at få et møde med henblik på 10/4, hvilket hans far ikke frivilligt går med til da han mener jeg tager hans barn fra ham
Har i evt redskaber jeg kan bruge nu, fordi jeg er ideløs nu..
Amtet har en vente tid på 4mdr!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Noneother

Har i en 7/7 ordning på skrift eller er det "bare" en aftale? -og er du bopælsforælder?

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Har i en 7/7 ordning på skrift eller er det "bare" en aftale? -og er du bopælsforælder?

Jeg er blevet presset til at underskrive en aftale (en ny) da han tilbageholdte mit barn, ja jeg er bopælsforældre

Anmeld

8. januar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Faderen og jeg er blevet skilt og har nu i et halvt år kørt 7/7 med vores fælles barn på 2 1/2år.
Nu begynder jeg at opleve problemer - min eks er utilsfreds med min kæreste og at jeg i det hele taget er kommer videre.
Når jeg får mit barn siger h-n at det må ikke kunne lide min kæreste, de må bestemt ikke snakke med mormor og moster, og det er ikke noget han selv finder på da han slutter med: "fordi det siger far".
Han snakker grimt, RIGTIG grimt - f.eks siger han "forhelved, fanden og hold din kæft" spørg man ham hvem der lærer ham det siger han "far og hans kæreste" Jeg forsøger virkelig at stoppe ham i det, men så kommer han igen efter en uge fra far også er vi back to basic
Han vågner om natten og vil bare tæt mig, putte og nusse - jeg må ikke gå fra ham så begynder han at græde og siger " du må ikke gå fra mig mor"

Har været i amtet og bedt om tid til at få et møde med henblik på 10/4, hvilket hans far ikke frivilligt går med til da han mener jeg tager hans barn fra ham

Har ik nogle gode råd, men ville lige sende en kæmpe  

Håber alt løser sig til det bedste

Anmeld

8. januar 2013

Moar2011

Anonym skriver:

puha det aldrig sjovt med dele børn og slet ikke når man tager efter enes egne behov og ikke kigger på barnet ..

ud fra det du skriver, synes jeg det lyder til at barnet ikke trives med 7/7 .. hvor længe har i kørt med den ? ..

er selv alene med min søn - dog kun 2mdr siden vi gik fra hianden, men der er det hver anden weekend og hver 2 onsdag han er hos hans far han blir 2 til april..

Anmeld

8. januar 2013

Noneother

Jeg er blevet presset til at underskrive en aftale (en ny) da han tilbageholdte mit barn, ja jeg er bopælsforældre

Jeg ved godt det er "far out" men jeg har en pointe.. 

Står der ordret noget sted  i jeres samværsaftale " den kan tjene som grundlag for tvangsfuldbyrdelse?"

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Jeg ved godt det er "far out" men jeg har en pointe.. 

Står der ordret noget sted  i jeres samværsaftale " den kan tjene som grundlag for tvangsfuldbyrdelse?"

Det er kun min eks mand der har det stykke papir, men ja det gør der vidst.
Har ikke fået et eksemplar af det

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

puha det aldrig sjovt med dele børn og slet ikke når man tager efter enes egne behov og ikke kigger på barnet ..

ud fra det du skriver, synes jeg det lyder til at barnet ikke trives med 7/7 .. hvor længe har i kørt med den ? ..

er selv alene med min søn - dog kun 2mdr siden vi gik fra hianden, men der er det hver anden weekend og hver 2 onsdag han er hos hans far han blir 2 til april..

Siden august mdr, og det er bare gået ned af bakke..

Anmeld

8. januar 2013

henh01

Hyr en advokat og få ham/hende til at køre sagen for dig! Jeg ved at SFV ALDRIG vil foreslå en 7/7 ordning og slet ikke med et barn på blot 2½ år!

Anmeld

8. januar 2013

Noneother

Anonym skriver:

Det er kun min eks mand der har det stykke papir, men ja det gør der vidst.
Har ikke fået et eksemplar af det

Nå så er du på den.

Hvis jeg var dig, så ville jeg hurtigst muligt ringe til mødrehjælpen, og forklare dem at du ved indgåelse af denne aftale, som i øvrigt slet ikke er i barnets interesse pga. af faderens manglende evne til samarbejde. -blev tvunget til at underskrive et dokument du i øvrigt ikke er i besiddelse af.

Jeg mener ikke at en underskrift foretaget under tvang er gyldig i rettens øjne, og hvis den ikke er det, så har du derfor mulighed for at tilbageholde jeres barn til en aftale om ændring af samvær er truffet, da fogeden ikke vil kunne udlevere til far uden en gyldig aftale herom.

men jeg er ikke 100% sikker. Der er de nok lidt mere med på samtlige paragraffer.

men det er 100 at jeg ikke ville sende mit barn hjem til sådan en mand, og slet ikke i det omfang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.