Tilbage med ny profil :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Mor F

AnnL skriver:

Velkommen tilbage  

Mange tak..

Glæder mig til at være aktiv herinde igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

MorDk

Mor F skriver:

Tusind tak.

Ja, det må du nok sige! Tiden går virkelig stærk, når først man har fået børn. Sikke nogle skønne unger du har, jeg så lige at der kun er 3 dages mellemrum mellem dine børns fødselsdage.

Hvordan er det at være mor til 2?

Jeg glæder mig rigtig meget, til at vi skal igang med nr. 2.

Tak skal du have ♥

Ja jeg var Så heldig at få lov at føde hende FØR vores søns 2 års føs'dag!! Var helt nervøs for at ramme Bassens Dag! Men det skete heldigvis ikke! Fødte hende sørme 3 dage før!

Det er dejligt med 2 unger! men det er også rigtig hårdt! Man rammes jo af dårlig samvittighed til tider for man kan bare ikke altid være der 100% Men man finder jo ud af det *SS*

Held & Lykke med PB

Anmeld

8. januar 2013

Babydrøm

Mor F skriver:

Mange tak..

Glæder mig til at være aktiv herinde igen.

Kan jeg godt forstå, det er jo et super skønt forum

Anmeld

8. januar 2013

Mor F

MorDk skriver:

Tak skal du have ♥

Ja jeg var Så heldig at få lov at føde hende FØR vores søns 2 års føs'dag!! Var helt nervøs for at ramme Bassens Dag! Men det skete heldigvis ikke! Fødte hende sørme 3 dage før!

Det er dejligt med 2 unger! men det er også rigtig hårdt! Man rammes jo af dårlig samvittighed til tider for man kan bare ikke altid være der 100% Men man finder jo ud af det *SS*

Held & Lykke med PB

Haha, åårh det var heldigt at de ikke skulle til at dele fødselsdag. må godt nok have været pirrende lige oppe til, ikke at vide hvornår man mon fødte.

Kunne godt forestille mig at to børn er hårde, især i starten men mon ikke det gavner sig i sidste ende når de er lidt større og de rigtigt får meget glæde af hinanden.

Og tusind tak, glæder mig allerede.

Anmeld

8. januar 2013

Mor F

AnnL skriver:

Kan jeg godt forstå, det er jo et super skønt forum

Anmeld

8. januar 2013

Koen.

Velkommen tilbage, kan godt huske dig

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

Mor F skriver:

Hej piger.

Håber I alle har det rigtig godt.

Jeg har valgt at oprette en ny profil herinde, har været herinde før som "BigBabyWish" da min forlovede og jeg i sin tid prøvede at blive gravide. Tiden er gået lynstærkt og jeg synes det er på tide med en opdatering.

21. Oktober 2011 kl. 06.38 kom vores lille prinsesse, Liva til verden. den, uden tvivl, største oplevelse jeg har haft.

Nu er Liva snart 15 mdr. gammel og jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af..

Vi regner med at påbegynde projekt baby nr. 2 i løbet af dette år.

Hvordan går I og har det?

Håber at snakke sammen med nogle af jer som jeg snakkede med før, samt møde nye bekendtskaber.

Hvor dejligt. Velkommen med den nye profil og nu som mor

Anmeld

8. januar 2013

Mor F

Lærke&Liam. skriver:

Velkommen tilbage, kan godt huske dig

Tak skal du ha. Dejligt man stadig kan huskes, selvom det efterhånden er længe siden.

Anmeld

8. januar 2013

Mor F

Baagøe skriver:

Hvor dejligt. Velkommen med den nye profil og nu som mor

Tusind tak skal du ha.

Anmeld

8. januar 2013

Rockertand

Mor F skriver:

Hej piger.

Håber I alle har det rigtig godt.

Jeg har valgt at oprette en ny profil herinde, har været herinde før som "BigBabyWish" da min forlovede og jeg i sin tid prøvede at blive gravide. Tiden er gået lynstærkt og jeg synes det er på tide med en opdatering.

21. Oktober 2011 kl. 06.38 kom vores lille prinsesse, Liva til verden. den, uden tvivl, største oplevelse jeg har haft.

Nu er Liva snart 15 mdr. gammel og jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af..

Vi regner med at påbegynde projekt baby nr. 2 i løbet af dette år.

Hvordan går I og har det?

Håber at snakke sammen med nogle af jer som jeg snakkede med før, samt møde nye bekendtskaber.

Velkommen tilbage, dejligt at høre fra dig igen.
Spændende med det nye projekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.