Tilbage med ny profil :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Mor F

Hej piger.

Håber I alle har det rigtig godt.

Jeg har valgt at oprette en ny profil herinde, har været herinde før som "BigBabyWish" da min forlovede og jeg i sin tid prøvede at blive gravide. Tiden er gået lynstærkt og jeg synes det er på tide med en opdatering.

21. Oktober 2011 kl. 06.38 kom vores lille prinsesse, Liva til verden. den, uden tvivl, største oplevelse jeg har haft.

Nu er Liva snart 15 mdr. gammel og jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af..

Vi regner med at påbegynde projekt baby nr. 2 i løbet af dette år.

Hvordan går I og har det?

Håber at snakke sammen med nogle af jer som jeg snakkede med før, samt møde nye bekendtskaber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Ka+Ma=Be

Velkommen tilbage! Dejligt at høre at alting går godt og at i snart skal lave flere guldklumper 

Sidst du var her, hed jeg nok Katte87  Fødte en lille dreng kort tid før dig

Mvh Katja

Anmeld

8. januar 2013

Mor F

Ka+Ma=Be skriver:

Velkommen tilbage! Dejligt at høre at alting går godt og at i snart skal lave flere guldklumper 

Sidst du var her, hed jeg nok Katte87  Fødte en lille dreng kort tid før dig

Mvh Katja

Tusind tak!

Jeg synes godt jeg kan genkende dit gamle profilnavn, måske vi har skrevet sammen over debatterne.

Din søn ser rigtig dejlig ud.

Anmeld

8. januar 2013

Ditte-3

Velkommen tilbage håber du vil få nogle gode stunder her inde. 

Anmeld

8. januar 2013

MorDk

Velkommen tilbage til Baby.dk ♥

Ja tiden flyver bare afsted når man får børn! Dejligt navn din lille datter har *S* Og hvor er det spændende med PB nr.2 • Glæder mig til at følge dig herinde *S*

MorDK

Anmeld

8. januar 2013

Becks

Mor F skriver:

Hej piger.

Jeg har valgt at oprette en ny profil herinde, har været herinde før som "BigBabyWish" da min forlovede og jeg i sin tid prøvede at blive gravide. Tiden er gået lynstærkt og jeg synes det er på tide med en opdatering.

21. Oktober 2011 kl. 06.38 kom vores lille prinsesse, Liva til verden. den, uden tvivl, største oplevelse jeg har haft.

Nu er Liva snart 15 mdr. gammel og jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af..

Håber at snakke sammen med nogle af jer som jeg snakkede med før, samt møde nye bekendtskaber.

Velkommen tilbage

Jeg tabte da lige kæben engang, da du skrev din datter er 15 mdr - F*ck tiden går stærkt altså

Anmeld

8. januar 2013

Babydrøm

Mor F skriver:

Hej piger.

Velkommen tilbage  

Anmeld

8. januar 2013

Mor F

Ditte-3 skriver:

Velkommen tilbage håber du vil få nogle gode stunder her inde. 

Mange tak skal du ha..

Anmeld

8. januar 2013

Mor F

MorDk skriver:

Velkommen tilbage til Baby.dk ♥

Ja tiden flyver bare afsted når man får børn! Dejligt navn din lille datter har *S* Og hvor er det spændende med PB nr.2 • Glæder mig til at følge dig herinde *S*

MorDK

Tusind tak.

Ja, det må du nok sige! Tiden går virkelig stærk, når først man har fået børn. Sikke nogle skønne unger du har, jeg så lige at der kun er 3 dages mellemrum mellem dine børns fødselsdage.

Hvordan er det at være mor til 2?

Jeg glæder mig rigtig meget, til at vi skal igang med nr. 2.

Anmeld

8. januar 2013

Mor F

Becks skriver:

Velkommen tilbage

Jeg tabte da lige kæben engang, da du skrev din datter er 15 mdr - F*ck tiden går stærkt altså

Ja, ikke?

Det er helt vildt som tiden går...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.