An&Jo skriver:
Føler at en djævel har overtaget min lille engel.. 
Han har altid være SÅ nem, der har aldrig været noget med ham når han skulle have mad, tøj på, i vuggestue, eller andre ting, han har altid været en glad og tilfreds dreng, indtil for nyligt..
Egentlig så startede det vel nok lige før jul, men det er blevet forstærket gange tusind efter han kom hjem fra hans far den 2 januar.. 
Indtil idag har det kun været ved sengetid der var problemer, men her til morgen udviklede tingene sig virkelig kraftigt.. 
Han var direkte hysterisk og ondskabsfuld da han skulle have tøj på.. han sparkede, slog mig, rev mig i håret, og skreg mig lige ind i hovedet, blev helt forskrækket over hans reaktion, da han ALDRIG har reageret så kraftigt før, og det fortsatte bare, han ville ikke have sko og jakke på, så jeg løftede ham ud i bilen uden nogen af delene på, og kørte så afsted, han skreg hele vejen til vuggestuen at han gerne bare ville hjem igen, men da jeg har et ret vigtigt møde her i formiddag kunne jeg jo ikke tage ham med hjem igen.. 
Han fik sin pude med i vuggestue idag (hans pude er som hans bamse) og vi sad og krammede lidt og myssede ude i garderoben og snakkede lidt med hinanden, og så faldte han igen helt ned til sin næsten vanlige jeg, og vi snakkede med pædagogerne om at han gerne ville have lov til at have sin pude fordi han havde en lidt dårlig dag..
Jeg gik dog nærmest grædende derfra fordi jeg bare kunne se på ham at han stadig var ked af det, men at han bare lagde låg på fordi han kom op i vuggestuen.. 
Årh jeg hader det her, og jeg håber jeg meget snart får min fantastisk dejlige dreng tilbage igen, som ikke får hysteriske anfald, men som er dejlig mild..
Hvor gammel er din søn??
Umiddelbart kan det jo sagtens være, at han er ved at udvikle lidt selvstændighed, og som nogen siger "tridsighed"....?? Det lyder lidt sådan.. Når der ikke har været noget ellers, når han har været hos sin far og sådan, så kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være grunden nu....?!
Men nu er jeg jo ikke helt inde i jeres familieforhold..... 
Det kan også være, at han er så stor nu, at han reagerer på, at mor og far ikke bor det samme sted... Det kan være meget mærkeligt for et barn at opleve, og jo selvfølgelig ikke den bedste situation et barn kan ønske sig... Måske han reagerer på det..... Nu ved jeg ikke hvor gammel har er, som sagt, men måske han er ked af det og vred over, at mor og far er skilt af, og at han har to hjem.. det kan til tider virke forvirrende for små børn, da de ikke har større forståelse for det.....
Håber da han bliver glad igen