Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey baby bruger Jeg har lige et spørgsmål. Hvis man ikke ikke betaler for sin el eller varm. Hvornår har de så lov til at lukke for det!?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hey baby bruger Jeg har lige et spørgsmål. Hvis man ikke ikke betaler for sin el eller varm. Hvorfor har de så lov til at lukke for det!?
Hey baby bruger Jeg har lige et spørgsmål. Hvis man ikke ikke betaler for sin el eller varm. Hvorfor har de så lov til at lukke for det!?
Det er sjældent man kan få noget, man ikke betaler for
AnjaM skriver: Hvorfor de må lukke for det?? Vel fordi der ikke bliver betalt!
Hvorfor de må lukke for det?? Vel fordi der ikke bliver betalt!
Haha selvfølelig. Der skulle stå hvornår Har lige rettet det
Putomanen skriver: Det er sjældent man kan få noget, man ikke betaler for
Har lige rettet til hvornår Sorry skrive fejl
Mettefpigen skriver: Kunne forestille mig at man får en rykker først, og derefter går der vel.... Æhh.. Ved det ikk...
Kunne forestille mig at man får en rykker først, og derefter går der vel.... Æhh.. Ved det ikk...
Ved ikke om det er 3 mdr?
Anonym skriver: Har lige rettet til hvornår Sorry skrive fejl
Ha ha, ja det ændrer bestemt betydningen af dit spørgsmål
Mon ikke de skal sende dig nogle rykkere først, men jeg ved det faktisk ikke...
Putomanen skriver: Ha ha, ja det ændrer bestemt betydningen af dit spørgsmål Mon ikke de skal sende dig nogle rykkere først, men jeg ved det faktisk ikke...
Det er ikke ikke mig Jeg så noget hvor fogeden kom hos en familie fordi de ikke havde betalt husleje i 5 mdr, og hun skulle med nu. Derfor jeg spørger med el og varme .
Anonym skriver: neej Ved ikke om det er 3 mdr?
neej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128