Trives han eller ik :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Kildebakken

Hvordan synes du selv stemningen virker i børnehaven? Det kan jo være at stedet ikke er et rart sted at være. Måske har du bare en sund søn, der reagerer sundt på ubehagelige forhold? 

Hvordan behandler de andre børn hinanden? hvad med at tage en dag med ham i børnehaven på en fridag og mærk stemningen Selv, det vil kunne hjælpe dig til at finde et svar.

Pædagogerne vasker da i hvert fald godt og grundigt hænder, når de kaster skylden over på dig på grund af de to flytninger. Det kan du jo dårligt bruge til noget. Og det er da 100 procent bedst for jeres dreng at i bor der hvor hans mor trives;-) 

Håber du finder en god løsning;-) du er hans mor og ved bedst! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Hvordan synes du selv stemningen virker i børnehaven? Det kan jo være at stedet ikke er et rart sted at være. Måske har du bare en sund søn, der reagerer sundt på ubehagelige forhold? 

Hvordan behandler de andre børn hinanden? hvad med at tage en dag med ham i børnehaven på en fridag og mærk stemningen Selv, det vil kunne hjælpe dig til at finde et svar.

Pædagogerne vasker da i hvert fald godt og grundigt hænder, når de kaster skylden over på dig på grund af de to flytninger. Det kan du jo dårligt bruge til noget. Og det er da 100 procent bedst for jeres dreng at i bor der hvor hans mor trives;-) 

Håber du finder en god løsning;-) du er hans mor og ved bedst! 

Nu har jeg snakket med børnehaven idag . De siger han virker rigtigt glad . Dog leger han ik så meget med de andre børn . Men de ville holde lidt øje med ham .

Og så ville de sørge for jeg fik en 3 måneders snak her i næste uge .i

Og tusind tak for du ikk siger det er mig der er gal med . Synes heller ikk det pga flytningen han er blevet såen . Han siger ogs selv det er børnehaven han ikk kan lide . Men tror lidt det er begrund af den er sååååååå stor .

Eller mon det fordi han ved jeg er der hjemme med hans lillesøster ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.