Hej piger .
Først vil jeg gerne sige jeg er Ano da jeg ik ønsker at hænge min søns børnehave ud .
Sagen er den vi næsten lige er flyttet til en ny by , og det betyder jo ny børnehave . Han har fået der siden 1/11-12 .
Helt fra bunden !
Vi har boet i denne by før , men pga min kæreste arbejde lå i Kbh valgte vi at flytte der ind ad . Men nåede kun at bo der i ca 10 måneder . Jeg faldet aldrig til og alt den larm ?!?!
Vi valgte så at flytte tilbage til landet hr for nygelig og han var så heldig at få plads allerede to uger efter vi flyttede MEN ikke i den sammen børnehave/ vuggestue som han har gået i . Men en helt trejde !!! ( ja jeg ved vi dummet os ved at flytte) og jeg har problemer med at få han i børnehave , han siger han ikk vil der hen og græder . Han siger han ikk kan lide den og om vi ikk kan finde en ny . Hans humør er ogs dalet . Han er ikk den sammen glade dreng længere

føler mig som en fiasko !!!
Spørgsmålet er så om jeg skal få ham flyttet endnu engang hvis det kan lade sig gøre og helst til den gamle her i byen . Eller ville det ødelægge ham mere ?? Han er forresten 3 år . Bliver 4 her den 22 maj .
Knus den meget ulykkelige mor som savner sin glade søn !!
Anmeld