Min sidste kage..... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Dot D

PT skriver:

at det bliver bedre efter en pause. Pas nu på dig selv, og så vil vi alle glæde os til at savle over dine kager i fremtiden 

Tak igen Så kan jeg i mellemtiden savle over dine sushibilleder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Muhmi

Dot D skriver:

Tusind tak for de flotte ord

Jeg håber virkeligt på, at den bliver ordentlig igen, for jeg kan nok ikke undvære det kagebageri.... Men ligenu skal jeg nemlig, præcis som du skriver, passe på mig selv... Der skulle gerne være mange timer tilbage i mig endnu, hi hi....

Velbekomme, jeg mener hvert og et af dem

Det skulle der nemlig, men jeg synes det er fedt at du lige holder en pause mens legen er god og så kan man jo altid genoptage legen på et senere tidspunkt

Anmeld

7. januar 2013

Dot D

Muhmi skriver:

Velbekomme, jeg mener hvert og et af dem

Det skulle der nemlig, men jeg synes det er fedt at du lige holder en pause mens legen er god og så kan man jo altid genoptage legen på et senere tidspunkt

Ja, nu er det fedt at være "så voksen", at jeg kan se det smarte i at holde pause og passe på mig selv. For 10 år siden havde jeg nok bare fortsat og så var det jo nok ikke pause, men helt farvel...

Så jubiiii for at blive ældre, thi hi

Anmeld

7. januar 2013

betiinsen

hold op hvor er det flot

Anmeld

7. januar 2013

Muhmi

Dot D skriver:

Ja, nu er det fedt at være "så voksen", at jeg kan se det smarte i at holde pause og passe på mig selv. For 10 år siden havde jeg nok bare fortsat og så var det jo nok ikke pause, men helt farvel...

Så jubiiii for at blive ældre, thi hi

Haha præcis! Med alderen kommer erfaringen og hjernen!! Man skal sgu høre godt efter hvad kroppen siger, det begynder jeg også at lære... Jeg er jo overvægtig og har været det hele mit voksne liv, så derfor ældes den ret stærkt efterhånden og det kan jeg godt mærke... Så NU skal der goså gøres noget ved den dumme vægt, for ens krop kan jo ikke holde til alt det man før i tiden ikke tænkte ligeså meget over ville skade én... Men man finder jo hurtigt ud af at alle de skavanker faktisk slet ikke er sjove at leve med og slet ikke hvis man skal være her 40-50-60 år endnu

Anmeld

7. januar 2013

smokin

Sikke en FLOT kage - elsker det glimmer! 

Anmeld

7. januar 2013

Moma

Dot D skriver:

Mange tak skal du have Er bare så glad for at lave fine kager, men pause, det bliver der nu...

Men jeg kan godt lære fra mig, hvis det er

Uh det ville jeg rigtigt gerne

Anmeld

7. januar 2013

Tulle28

Ej hold op?! Kager er jo dit kald? Der MÅ da kunne gøres et eller andet!

Anmeld

8. januar 2013

Dot D

Muhmi skriver:

Haha præcis! Med alderen kommer erfaringen og hjernen!! Man skal sgu høre godt efter hvad kroppen siger, det begynder jeg også at lære... Jeg er jo overvægtig og har været det hele mit voksne liv, så derfor ældes den ret stærkt efterhånden og det kan jeg godt mærke... Så NU skal der goså gøres noget ved den dumme vægt, for ens krop kan jo ikke holde til alt det man før i tiden ikke tænkte ligeså meget over ville skade én... Men man finder jo hurtigt ud af at alle de skavanker faktisk slet ikke er sjove at leve med og slet ikke hvis man skal være her 40-50-60 år endnu

Os´ mig, men har nu tabt 20 kg, og er kommet i "almindelige tøjstørrelser - JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Håber helt sikkert på mange flere år tilbage i mit dejlige liv

Anmeld

8. januar 2013

Dot D

Zette skriver:

Sikke en FLOT kage - elsker det glimmer! 

Mange tak.... Elsker også glimmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.