Min sidste kage..... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

bøllen

Dot D skriver:

Mange tak skal du have Det er ærgeligt, at en hyggelig legetur kan "ødelægge" så meget

Så sender lige en advarsel imod vandrutchebaner

Nej for Søren , har en tidligere kollega der fik piskesmæld i falken i Fårup sommerland .

håber lidt ro og tiden måske kan gøre du kan lave en kage i ny og næ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Dot D

Muhmi skriver:

Eeeej det kan du da ikke sige!! Ikke den sidste... Du skal bare liiige bruge et godt stykke tid til at passe på dig selv, så kan du tage et par stille og roligt igen!

Hvor er den smuk!!  Du laver altid SÅ flotte kager!!  Er mega misundelig på dit talent! 

Tusind tak for de flotte ord

Jeg håber virkeligt på, at den bliver ordentlig igen, for jeg kan nok ikke undvære det kagebageri.... Men ligenu skal jeg nemlig, præcis som du skriver, passe på mig selv... Der skulle gerne være mange timer tilbage i mig endnu, hi hi....

Anmeld

7. januar 2013

B&J

Dot D skriver:

Hvor er du sød

Jeg håber på, at jeg kan få den standeret over det næste halve års tid, så jeg kan komme igang igen. Nu bliver det kun de aller vigtigste kager der skal laves

Ja, de er bare så nuser de bleer

Jamen så håber jeg da virkelig du kommer igang igen efter et ½års pause det kunne da være så dejligt

Anmeld

7. januar 2013

Dot D

bøllen skriver:

Nej for Søren , har en tidligere kollega der fik piskesmæld i falken i Fårup sommerland .

håber lidt ro og tiden måske kan gøre du kan lave en kage i ny og næ

Ja, det kan være "farligt" at have det sjovt Jeg håber også på, at tiden får lov at gøre sit til, at den bliver god igen, kan ikke undvære kagerne 

Anmeld

7. januar 2013

Dot D

B&J skriver:

Jamen så håber jeg da virkelig du kommer igang igen efter et ½års pause det kunne da være så dejligt

Det krydser jeg fingre for

Anmeld

7. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dot D skriver:

Så, nu må jeg give op... Min skulder kan ikke holde til at lave kager, øv øv og øv.

Så her i weekenden lavede jeg den sidste kage til en dåb af to piger. Den skulle være hvid, pink og lilla og gerne med masser af glimmer - så sådan blev det

Jeg synes selv, at de to babyer er rigtigt søde med glimmer bleer på

Hvor er det ærgeligt, at du ikke kan holde til at lave kager mere, for du er så dygtig, det halve kunne være nok

Igen har du jo kreeret et mesterstykke 

Anmeld

7. januar 2013

Dot D

PT skriver:

Hvor er det ærgeligt, at du ikke kan holde til at lave kager mere, for du er så dygtig, det halve kunne være nok

Igen har du jo kreeret et mesterstykke 

Mange tak, hvor er du sød

Jeg har et håb om, at skulderen bliver bedre med tiden, så jeg kan komme igang igen. Det bliver nemlig svært at undvære

Anmeld

7. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor er den flot! 

At din skulder bliver god igen, så du ka lave mange, mange flere smukke kager!! Vh stine

Anmeld

7. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dot D skriver:

Mange tak, hvor er du sød

Jeg har et håb om, at skulderen bliver bedre med tiden, så jeg kan komme igang igen. Det bliver nemlig svært at undvære

at det bliver bedre efter en pause. Pas nu på dig selv, og så vil vi alle glæde os til at savle over dine kager i fremtiden 

Anmeld

7. januar 2013

Dot D

StineW79 skriver:

Ej hvor er den flot! 

At din skulder bliver god igen, så du ka lave mange, mange flere smukke kager!! Vh stine

Mange tak, søde.... Ja, det gør jeg også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.