LR85 skriver:
Konstruktivt:
hvorfor tror du inderst inde hun reagere som hun gør?
Hvorfor føler hun sig nedprioteret? Du kan jo ikke bare skrive, og sige til hende at hun ikke er nedprioteret, der må være en grund til hun føler sådan.
Når hun direkte skriver en mail, og siger hun gerne vil slå en streg over det, hvorfor så blive så gal, eller har jeg misforstået?
Jeg tror du skal vende situationen lidt, og se den fra et andet synspunkt. Måske har du alt vrede på din side, måske ikke, men jeg tror du skal tænke dybt inde i dig selv, om der er to sider a sagen og om i kunne finde et sted at mødes.
Det er så svært at forklare på skrift.. Havde bare brug for at komme ud med det.
Jeg har forstået og fortalt at jeg godt kan forstå hvorfor hun føler sig nedprioriteret.. Grunden: vi spurgte svigermor først om hun ville passe vores søn til nytår, FORDI hun ville passe hos os. Men hun kunne ikke. Min mor var 2. prioritet fordi hun IKKE vil tage ind til os. Hun vil ikke komme og besøge os (1,5 times kørsel hver vej) Men vi skal komme og besøge hende. Hun har besøgt os 3 gange på 2.5 år...
Jeg skriver om vi skal slå en streg over dette, det var min mor som startede konflikten og begyndte at dømme os som forældre, for at gøre det hele meget værre. Og hun begyndte at dikterer hvordan vi skal holde jul fremover.
Hun skriver at hun har FORSØGT at se det fra vores side, og at HUN vil slå en streg over det (istedet for at skrive ligesom jeg; Lad OS slå en streg over det)
men tak for din konstruktive måde at dreje det på, jeg har forsøgt, men hele skylden er kastet over på mig..
Anmeld