Jeg har valgt at ligge min mor lidt på is, efter en jul med sygdom hos min søn, "ødelagde" hendes jul og tid med ham. Og hun valgte at hun skulle bestemme retningslinierne for jul osv. frem over. Og storbrokke sig over at hun følte sig nedprioriteret. Hvilket hun bestemt ikke bliver.
Hun har derfor sendt mig en mail, hvor hun udtrykte hvor uretfærdigt behandlet hun føler sig - hvortil jeg har svaret at jeg ikke vil finde mig i at hun tror hun skal bestemme over vores måde at gøre tingene på. Og at jeg dog synes vi skal slå en streg over vores uenighed.
Hvortil hun svarer at HUN vil slå en streg over det, for ikke at kaste mere benzin på bålet, og at hun har FORSØGT at se tingene fra min side.
Jeg har ikke svaret hende, jeg er så gal at jeg ryster inden i - jeg gider ikke være uvenner med hende, men jeg gider sgu heller ikke holde kontakten når hun skal være så indsnævnret og barnlig, at nægte at se det fra min side.
Hun har sågar også været så fræk at skrive at hun håber vi ses mere i 2013 end 2012 - det skal så lige siges at hun ikke gider at komme og besøge os..... bum
Anmeld