Miss Kat skriver:
Lige præcis. Vi arbejdede også (tydeligvis lidt for hårdt) på at blive gravide i ½ års tid, og stoppede så for at holde en pause og lige trække vejret, og SÅ blev jeg gravid. Det er påfaldende tit man hører den samme historie.
Vi mistede den dog desværre, og arbejdede så godt nok lige så hårdt på det igen efter aborten, men da lykkedes det ret hurtigt, så jeg ved ikke helt, hvad man kan udlede af det.... Men helt sikkert at psyke og krop er tæt forbundet. 
Jahh...sådan har jeg det også. Psyke og krop hænger sammen. Jeg ville blive totalt knust, hvis vi fik en abort og især nu, hvor jeg er kommet så langt. Men jeg er af den overbevisning, at der sker dét, der vil ske. Jeg kan ikke styre det, hvis min krop ikke vil. Og jeg kunne heller ikke styre at blive gravid. Jeg kan huske, at vi knaldede HVER dag i en hel måned, fordi SÅ var jeg da sikker på, at blive gravid. Det blev jeg så ikke, til min store overraskelse. Nogle gange kan man også "try too hard". Det var herefter, at vi lagde det på hylden. Det var alligevel grænsen åbenbart, he he.
Jeg håber, at min krop og alt der hører med gør, at vi får lov at beholde det barn jeg har i maven nu. Der er intet, der er en selvfølge for mig -især ikke efter en barsk fødsel sidst. Så i første omgang er jeg bare taknemmelig over at være blevet gravid igen.
Det er lettere sagt end gjort at "putte det på hylden", men hvis man mestrer det 100%, så tror jeg faktisk, at det kan lykkedes for de fleste. Det betyder ikke, at der ikke er nogen, der har behov for hjælp. Men så er det godt at vi i dagens Danmark har den mulighed. Også selvom vi selv skal betale for den. Derfor er det stadigt RØV hårdt for dem, som kæmper med at blive gravide. Min svigerinde og svoger brugte 5 år!!! HELE 5 ÅR fanme! Men det lykkedes til sidst - min pointe er, at man aldrig skal give op
!
Anmeld