Flirter han

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Fenja09

JS<3 skriver:

Det lyder ikke som at ham flirter! Det lyder mere til at han ikke ved hvad han skal svare på dine måske flirtende beskeder.

Det melder jeg mig enig i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

TeamRocket

Fenja09 skriver:

he

Det melder jeg mig enig i

Her er jeg også enig. Vil du gerne ha han flirter tilbage?

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Her er jeg også enig. Vil du gerne ha han flirter tilbage?

Narh det jeg egentlig lidt ligeglad med. Men jeg synes jo jeg skriver meget normalt. Det først efter jeg kan se jeg måske er lidt flirtende i mine beskeder. Men det virkelig ikke bevist. Mine veninder siger han flirter. Så det meget rart og hører andres mening også..

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

JS<3 skriver:

Det lyder ikke som at ham flirter! Det lyder mere til at han ikke ved hvad han skal svare på dine måske flirtende beskeder.

Synes ikke mine er så flirtende, var nok bare mere overrasket over han skrev til mig, men jeg skriver ikke flirtende med vilje, men ham der holder samtalen igang hele tiden.

Anmeld

7. januar 2013

JS<3

Anonym skriver:

Synes ikke mine er så flirtende, var nok bare mere overrasket over han skrev til mig, men jeg skriver ikke flirtende med vilje, men ham der holder samtalen igang hele tiden.

Så er det der jeg nok spørger dumt, hvis ikke du flirter, hvorfor er det så, så vigtigt at få bekræftet om han flirter? 

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

JS<3 skriver:

Så er det der jeg nok spørger dumt, hvis ikke du flirter, hvorfor er det så, så vigtigt at få bekræftet om han flirter? 

Nok mere fordi jeg bliver forvirret over mine veninder siger han gøre og jeg synes ikke som sådan han flirter. Så det mere og få bekræftet om jeg har ret

Anmeld

7. januar 2013

Doffie

spørg ham om han flirter, så har du et svar.

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

spørg ham om han flirter, så har du et svar.

ja det burde jeg jo nok

Anmeld

7. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

ja det burde jeg jo nok

Do it 

Giv lige en update 

Anmeld

7. januar 2013

JS<3

Anonym skriver:

Nok mere fordi jeg bliver forvirret over mine veninder siger han gøre og jeg synes ikke som sådan han flirter. Så det mere og få bekræftet om jeg har ret

Ja okay, det forståeligt (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.